PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lang geleden, maar ik ben er ook weer. :)

Een prijs is een prijs vindt ik ongeacht of het de beker is of landstitel. Als je iets kan winnen moet je er voor gaan.

Wat ik wel tricky vindt is dat ik van Schmidt, maar ook van anderen hoor dat het seizoen al geslaagd is. Ja, we hebben twee prijzen, hebben de kwartfinale van de Conference League gehaald, maar zijn nog in de race voor het kampioenschap. Ik vind zo'n uitspraak dan wel weer gevaarlijk. Zo van, hoeft allemaal niet meer zo nodig. En dat kan ook in de koppies van de spelers gaan zitten.
Persoonlijk heb ik de hoop nog niet opgegeven. Ik leg me pas neer bij het mislopen van de titel als het echt niet meer kan. Wat dat betreft hebben we al vaker onverwacht met de schaal gestaan aan het einde van het seizoen.
Daarbij, het winnen van de beker maakt het seizoen niet geslaagd, Europees was het een langzaam wegzinken vanaf het hoogste podium. In de competitie 3 pijnlijke nederlagen tegen de twee andere topclubs.
Positief bekeken, hadden we 1x van ajax gewonnen ipv verloren dat stonden we nu 1e, het gat is niet onoverbrugbaar, ook komend seizoen niet :PSV:
 
Daarbij, het winnen van de beker maakt het seizoen niet geslaagd, Europees was het een langzaam wegzinken vanaf het hoogste podium. In de competitie 3 pijnlijke nederlagen tegen de twee andere topclubs.
Positief bekeken, hadden we 1x van ajax gewonnen ipv verloren dat stonden we nu 1e, het gat is niet onoverbrugbaar, ook komend seizoen niet :PSV:
Jup, met een vol stadion in Eindhoven was het ongetwijfeld 2-1 ipv 1-2 geworden.
 
Gisteravond zat ik nog na te genieten van een compilatie filmpje die ik van een collega had gekregen.
Assist van Martinez :grin:
Gakpo en Obispo in tranen na de wedstrijd 🥺
Noni die hen komt omhelzen en ook in tranen.
Drommel die na de wedstrijd gelijk richting Mvogo rent om hem te omhelzen.
Obispo, Teze en Gakpo die elkaar zo intens omhelzen.
Schmidt die zo intens blij is.
In de kleedkamer zegt Mvogo tegen Mart: I told you I told you waarna Götze zegt: no, I TOLD YOU! :grin:
Nu hoop ik dat ze niet gaan denken dat dit de enige prijs is die we konden winnen… :sneaky:
 
De KNVB beker gewonnen. Prachtig! Ik vind het helemaal geen troostprijs eigenlijk, het is gewoon een prijs die je kan winnen per seizoen. En het is extra mooi als dat tegen Ajax gebeurd! Eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht, maar PSV kwam knapscherp voor de dag en viel alles ook onze kant op. Ajax is aangeschoten wild en met 5 punten achterstand is er nog van alles mogelijk alleen hebben we het niet meer in eigen hand. De druk staat er bij Ajax wel goed op de ketel na zondag.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond zat ik nog na te genieten van een compilatie filmpje die ik van een collega had gekregen.
Assist van Martinez :grin:
Gakpo en Obispo in tranen na de wedstrijd 🥺
Noni die hen komt omhelzen en ook in tranen.
Drommel die na de wedstrijd gelijk richting Mvogo rent om hem te omhelzen.
Obispo, Teze en Gakpo die elkaar zo intens omhelzen.
Schmidt die zo intens blij is.
In de kleedkamer zegt Mvogo tegen Mart: I told you I told you waarna Götze zegt: no, I TOLD YOU! :grin:
Nu hoop ik dat ze niet gaan denken dat dit de enige prijs is die we konden winnen… :sneaky:
Heb je daar een link van?
 

Cody, Jungen?
So muss das sein?

Hij zegt toch echt: ‘Lick mich im arsch!’
En dan twee keer een dikke zoen er achteraan.

Maar ja, wij verstaan inmiddels veel beter Duits dan die lui van VP. Als ik mijn ogen dichtdoe, heb ik nu wel een raar kleedkamerbeeld op mijn netvlies staan.
 
Laatst bewerkt:

Dit zijn echt mooie beelden vooral vanaf minuut 19 na de wedstrijd in de kleedkamer.
Mooi hoeveel respect iedereen voor Mart heeft, en ook mooi om te zien dat het echt een team is.
 
Gewoon arrogantie ten top. Moet je eens indenken wat voor reacties er komen als Ajax standaard elke wedstrijd 'We Are The Champions' gaat draaien. :maniac:

Dat doen ze al in anderlecht en het is lachwekkend. Zeker aangezien het nu al van 2017 geleden is dat ze kampioen zijn.

Dit zijn echt mooie beelden vooral vanaf minuut 19 na de wedstrijd in de kleedkamer.
Mooi hoeveel respect iedereen voor Mart heeft, en ook mooi om te zien dat het echt een team is.

Daarom dat de nederlaag tegen leicester city zo pijnlijk is deze groep had het in zich om de finale te halen en mischien zelf te winnen.
Niet kwa kwaliteit maar kwa teamspirit en mentaliteit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan