PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
Misschien is psverinamsterdam meer van de (gedachten) Police. Heb wel een vermoeden dat ie een schurfthekel had aan Aha gezien de stijl van de clip van Take on me.

(o fuck, rest van de avond het hoofd gevuld met foute jaren 80 muziek)
Teeeeeeeeeeeeeeeeeek onnnnnnnnnnn mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
131072281_3718507921570272_6531013183148579163_n.jpg

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Misschien is psverinamsterdam meer van de (gedachten) Police. Heb wel een vermoeden dat ie een schurfthekel had aan Aha gezien de stijl van de clip van Take on me.

(o fuck, rest van de avond het hoofd gevuld met foute jaren 80 muziek)
Geen idee waar dit over gaat maar in mijn jonge jaren, tot mijn 14e ongeveer, was ik inderdaad fan van The Police.

Der Jaufe

Internationale Legende
Geen idee waar dit over gaat maar in mijn jonge jaren, tot mijn 14e ongeveer, was ik inderdaad fan van The Police.
Gewoon een mengelmoes van band uit de jaren 80, met een heenwijzing naar jouw aversie tegen tekenfilms, waar het genoemde nummer van Aha ook gebruik van maakte. #flauwewoordgrappen

Jij sprak mij aan op de link van toto met africa:

Kortom, jij controleert, wie controleert er ook, de politie, kortom the police,
willekeurig nummer van de police:

Enfin, ik sla door in het jaren 80 genre, koppel dat aan de discussie uit de film en tv topic, en bedenk mij dit:

Excuses voor de tekenfilm.

Kort gezegd, ik heb een brein dat rap schakelt maar niet iedere link is voor een ieder even navolgbaar. Dat is soms leuk, soms vervelend.

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Internationale Legende
Geweldig nummer.. Waarom doen we die niet ipv the best. Zorg je dat je ieder seizoen minimaal bij de selectie zit. Kun je dat ook mooi verantwoorden. 😁
Nah, geen problemen met het nummer, maar geen idee waarom we dit als walk-on lied zouden moeten doen.

Der Jaufe

Internationale Legende
ajax heeft toch Bob Marley? Dat is ook geen rampestamper
Zijn wij ajax? Ging mij vooral om de inhoud van het lied, geen idee waarom je zoiets zou draaien. 'Simply the best' das ergens nog logisch (of overschatting, maar dat ter zijde).

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Zoals ik al eerder zei kom je over als iemand die iets tegen negers heeft. Of het nu wel of niet klopt.

Je kan ook niets zeggen. Over de Braziliaanse groep of Ledesma en Guti zeg je bv niets.
Je kent Ralf Edström nog niet zo goed hè. Is echt wel een goede racist hoor :grin:
En hij valt meer over de koppen en namen dan over de huidskleur. Dat kan ik je echt wel verzekeren. Zowel de naam Veerman als de kop spreekt hem bijv ook niet aan. Je zou toch bijna denken dat zo’n blonde Volendamse PVV stemmer, hem wel aanspreekt.
Oh ja smiley smiley trouwens.

DrJ

Routinier
Geweldig jongens! Ben weer even afwezig geweest maar wil toch zeggen: van harte! Nuanceer de beker zoal je wil, maar dit is gewoon een hoofdprijs en met het budget en de selectie van Ajax op zo'n mooie manier winnen is hartstikke knap.
Heeft Ajax eigenlijk nog wel zoveel geld? Ik heb dit seizoen ook wel andere verhalen gehoord.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Zijn wij ajax? Ging mij vooral om de inhoud van het lied, geen idee waarom je zoiets zou draaien. 'Simply the best' das ergens nog logisch (of overschatting, maar dat ter zijde).
Gewoon arrogantie ten top. Moet je eens indenken wat voor reacties er komen als Ajax standaard elke wedstrijd 'We Are The Champions' gaat draaien. :maniac:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan