PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies, dus Ajax heeft 5 dagen meer rust!

Zit allemaal in het kopje.
Ik heriner me een bekerfinale club brugge anderlecht die brugge won nadat ze verloren hadden in dnipro en mischien maar een dag rust hadden voor de bekerfinale.

Werd mischien 2-1 in laatste minuut maar brugge had makkelijk die met 3-0 kunnen winnen 2 goals werden afgekeurd die niet afgekeurd mochten werden.
waren de betere ploeg.

Nogmaals het zit allemaal in je kopje.
 
pzbZLVXs
 
Nog steeds, als ik me niet vergis.

Edit: Ja dus.
210085_p3-2021_edm-header_usp_580x600px_nl_v033-1.jpg
Het is natuurlijk verkrachting van twee schitterende producten maar wat Jumbo deed is nog veel erger. Die plakte gewoon vier hele frikandellen op een vieze diepvriespizza, geen stukjes of schijfjes, nee hele.
Tegen deze van Domino's kan ik niet zoveel bezwaar hebben behalve de gebruikelijke Domino's kritiek. HET IS GEEN FUCKING PIZZA! Vieze Amerikaanse franchise chain restaurant shit. Die chain restaurants zijn de dood voor lekker eten. In elk restaurant exact hetzelfde, geen greintje creativiteit.

Vedette Zou ik deze eten? Ja, als het de laatste "pizza" op aarde was. Maar voor mijn verjaardag verwacht ik iets anders en dat is allereerst een overwinning op :SC: zodat we weer rechtmatig op de eerste plek staan. Dit zou een ideaal moment zijn om Ajax een tijdje koest te krijgen: Overmars weg, ten Hag waarschijnlijk weg met hopelijk in zijn kielzog meerdere spelers, Ajax in onrust/bijna crisis en als we ze nou de CL uit kunnen houden blazen ze een tijdje weer tweede viool en lopen ze fors in op het eigen vermogen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Vedette Maar voor mijn verjaardag verwacht ik iets anders en dat is allereerst een overwinning op :SC: zodat we weer rechtmatig op de eerste plek staan. Dit zou een ideaal moment zijn om Ajax een tijdje koest te krijgen: Overmars weg, ten Hag waarschijnlijk weg met hopelijk in zijn kielzog meerdere spelers, Ajax in onrust/bijna crisis en als we ze nou de CL uit kunnen houden blazen ze een tijdje weer tweede viool en lopen ze fors in op het eigen vermogen.
Als we die winnen hebben we de beker, we hebben voor de competitie al twee keer tegen die :SC: club gespeeld.
 
Het is natuurlijk verkrachting van twee schitterende producten maar wat Jumbo deed is nog veel erger. Die plakte gewoon vier hele frikandellen op een vieze diepvriespizza, geen stukjes of schijfjes, nee hele.
Tegen deze van Domino's kan ik niet zoveel bezwaar hebben behalve de gebruikelijke Domino's kritiek. HET IS GEEN FUCKING PIZZA! Vieze Amerikaanse franchise chain restaurant shit. Die chain restaurants zijn de dood voor lekker eten. In elk restaurant exact hetzelfde, geen greintje creativiteit.

Vedette Zou ik deze eten? Ja, als het de laatste "pizza" op aarde was. Maar voor mijn verjaardag verwacht ik iets anders en dat is allereerst een overwinning op :SC: zodat we weer rechtmatig op de eerste plek staan. Dit zou een ideaal moment zijn om Ajax een tijdje koest te krijgen: Overmars weg, ten Hag waarschijnlijk weg met hopelijk in zijn kielzog meerdere spelers, Ajax in onrust/bijna crisis en als we ze nou de CL uit kunnen houden blazen ze een tijdje weer tweede viool en lopen ze fors in op het eigen vermogen.
To be fair; ik eet maar héél zelden pizza. En als ik pizza eet, maak ik 'm zelf zodat er geen kaas op komt.
Als jij de laatste pizza op aarde op zou eten zou ik dat helemaal prima vinden. Ik zou 'm niet missen.
 
To be fair; ik eet maar héél zelden pizza. En als ik pizza eet, maak ik 'm zelf zodat er geen kaas op komt.
Als jij de laatste pizza op aarde op zou eten zou ik dat helemaal prima vinden. Ik zou 'm niet missen.
Als ik in een Italiaans restaurant ben denk ik er altijd over om eens een keer geen pizza te bestellen.
En dan bestel ik toch een pizza.
 
Als ik in een Italiaans restaurant ben denk ik er altijd over om eens een keer geen pizza te bestellen.
En dan bestel ik toch een pizza.
Ik heb in mijn leven misschien twee keer in een Italiaans restaurant gegeten. Ik vind die gesmolten kaas-geur echt zo goor dat ik daar niet voor m'n plezier in ga zitten.:sick:

Maar goed; PSV - Ajax. 2-1.
 
:braak:
Ik geloof dat ik Vedette ooit eens intens beledigd heb hiermee, maar Domino's en pizza in een zin is een affront. Net als New York Pizza en pizza. Amerikaanse chain restaurants zijn al erg maar als ze dan ook nog eens Europese klassiekers gaan verkrachten dan trek ik een grens. Dat is geen pizza dat is karton met vlokken.
Ik ben het met je eens. Tegelijkertijd probeer ik sommige varianten wel weer en vind ik het stiekem wel leuk.
Ach, ik vind Pizza hawaii ook lekker. Dus pizza maakte me sws al hypocriet :p
 
:braak:
Ik geloof dat ik Vedette ooit eens intens beledigd heb hiermee, maar Domino's en pizza in een zin is een affront. Net als New York Pizza en pizza. Amerikaanse chain restaurants zijn al erg maar als ze dan ook nog eens Europese klassiekers gaan verkrachten dan trek ik een grens. Dat is geen pizza dat is karton met vlokken.
Wordt een beetje een semantische discussie, want het is een kwestie van definitie. Ik noem het wel pizza, maar Amerikaanse pizza. Ik heb toevallig een aantal vrienden uit Italië/die in Italië opgegroeid zijn. Die vinden onze 'Italiaanse Pizza' ook niet Italiaans. Dus zo kun je wel doorgaan op deze manier.

Overigens ben ik met je eens dat New York / Dominos niet zo lekker is hoor. Soms neem ik het uit gemak, of als we met een grote groep zijn en de meerderheid wil het. Maar het is zó zout, gegarandeerd ben je bezig met een niersteen kweken.


Oh ja, het is een wedstrijdtopic. Winnen! :PSV: Zou heerlijk zijn als we dit eerste tikkie kunnen uitdelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan