PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op mijn verjaardag. Als ze nou 1 mooi...

p.s. 5 euro voor degene die voorafgaand aan de wedstrijd een frikandellentaart (deels) verorbert. Photoproof needed. Dit omdat dat een hoogtepunt was in mijn verjaardagsellende toen ik 30 werd. Wat dat is? In mijn geval een soort piramide van om en om gestapelde frikandellen afgewerkt met toefjes slagroom. Maar, culinair als ik ben, mag je de slagroom vervangen door mayonaise of zelfs speciaal. En er zijn vele varianten mogelijk. Met deeg, zonder deeg. Google it.
De taart dient wel meer dan 10 frikandellen te bevatten.

Dit is ook een leuke:
Bekijk bijlage 4389
Mocht ik het die dag in alle feestvreugde om de bekerwinst vergeten , dan bij deze vast felicitaties voor je verjaardag.
De frikandellenwedstrijd is niet aan mij besteed.
Vroeger hield ik met Pasen een zoveel mogelijk hardgekookte eierenwedstrijd met mijn broers, maar daar zien we al heel lang ook vanaf. :)
 
Gelukkig doen wij het altijd goed tegen topclubs, dus 17de word het ook een dikke succes..
#sarcasme
 
Mocht ik het die dag in alle feestvreugde om de bekerwinst vergeten , dan bij deze vast felicitaties voor je verjaardag.
De frikandellenwedstrijd is niet aan mij besteed.
Vroeger hield ik met Pasen een zoveel mogelijk hardgekookte eierenwedstrijd met mijn broers, maar daar zien we al heel lang ook vanaf. :)
Hahaha, ook lekker. Hoewel ik zacht gekookt verreweg prefereer.
 
FNBD9O-X0AMzXk0


:D
 
Frikadellenbroodje. Da's met deeg, toch? En niet heel gek? Of ben ik nou gek?
Frikandellenbroodjes schijnen tegenwoordig heel normaal te zijn. Belachelijk concept.
Maar ik vroeg om een frikandellentaart. Da's heel andere koek!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan