PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Man wat heb ik een zin in deze wedstrijd. Ik ben overtuigd dat het een heksenketel gaat worden... ik denk dat dit een sfeer wordt die je zelden gezien hebt. Een soort Championsleague sfeer, maar dan met meer pit/agressie/vijandigheid... Het is immers Ajax. Sowieso al een wedstrijd waar mensen op Oost de armleuningen voor de staanplaatsen als stoel gebruiken :lol:.

Ik zal de sfeer mooi gaan ervaren, aangezien ik bij de thuiswedstrijden altijd een van de 11 vlaggendragers ben die de opstelling van PSV mag vlaggen (nee, niet die kleintjes, dat doen de kids ;)).

You lucky bastard!

Ik moet noodgedwongen ergens een tv gaan zoeken.
 
Die staan nog wel eens in de woonkamer. Soms in een slaapkamer.

Ik zal het voor jou maar even wat exacter stellen: een tv waar ik ook de wedstrijd op kan zien.

En ik kwam er zojuist achter dat ze in Eindhoven geen schermen durven/gaan plaatsen. Dat wordt dringen in de kroegen...
 
Ik zal het voor jou maar even wat exacter stellen: een tv waar ik ook de wedstrijd op kan zien.

En ik kwam er zojuist achter dat ze in Eindhoven geen schermen durven/gaan plaatsen. Dat wordt dringen in de kroegen...

Mocht u toevallig in Limburg zijn.....
 
Man wat heb ik een zin in deze wedstrijd. Ik ben overtuigd dat het een heksenketel gaat worden... ik denk dat dit een sfeer wordt die je zelden gezien hebt. Een soort Championsleague sfeer, maar dan met meer pit/agressie/vijandigheid... Het is immers Ajax. Sowieso al een wedstrijd waar mensen op Oost de armleuningen voor de staanplaatsen als stoel gebruiken :lol:.

Ik zal de sfeer mooi gaan ervaren, aangezien ik bij de thuiswedstrijden altijd een van de 11 vlaggendragers ben die de opstelling van PSV mag vlaggen (nee, niet die kleintjes, dat doen de kids ;)).

Welke vlag mag jij dragen?
 
Ik heb een aantal schrikbeelden in mijn hoofd zitten:
Ajax 3-0 PSV eerder dit seizoen. PSV werd gewoon weggespeeld. PSV moet zondag echt anders spelen tegen Ajax. De wedstrijd tegen Willem II liet pijnlijk duidelijk zien dat PSV nog steeds diep onder de ondergrens kan zakken.
Excelsior 3-0 Feyenoord en De Graafschap 1-1 Ajax, 2 kampioensduellen die niet werden gewonnen afgelopen 2 seizoenen. Geen PSV natuurlijk, maar wel opvallend.
Manchester City 2-3 Manchester United, City kon kampioen worden tegen de nummer 2 en aartsvijand, maar liet dat na.

Er schoten ook positieve flitsen door mijn hoofd:
PSV 4-1 Heerenveen, in 2015, thuis en geen enkele druk omdat je ver voorstaat en dan zo spelen in een kampioenswedstrijd.
PSV 2-1 Manchester United, ook in 2015, in een kolkende stadion en PSV ging door zelfs toen ze achter stonden
Feyenoord 1-3 PSV, ook PSV kan in een topwedstrijd zeer goed spelen.
AZ 2-3 PSV, Veerkracht nooit opgeven, zelfs niet als je met 2 doelpunten achter staat.

Kortom, het kan een doemscenario worden of een droomscenario, PSV zal er alles aan moeten doen om dat laatste te bereiken.
 
Laatst bewerkt:
@RikElfrink

#PSV traint op vrije trappen. De laatste PSV'er die er een binnen schoot was Jürgen Locadia. Tijdens PSV-Ajax van april vorig jaar.

o.O
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Er schoten ook positieve flitsen door mijn hoofd:
PSV 4-1 Heerenveen, in 2015, thuis en geen enkele druk omdat je ver voorstaat en dan zo spelen in een kampioenswedstrijd.
PSV 2-1 Manchester United, ook in 2015, in een kolkende stadion en PSV ging door zelfs toen ze achter stonden
Feyenoord 1-3 PSV, ook PSV kan in een topwedstrijd zeer goed spelen.
AZ 2-3 PSV, Veerkracht nooit opgeven, zelfs niet als je met 2 doelpunten achter staat.

Kortom, het kan een doemscenario worden of een droomscenario, PSV zal er alles aan moeten doen om dat eerste te bereiken.

Die eerste twee was ik bij, net als de beroemde 0-0 tegen Real Madrid in 1988. Ik ben een bevoorrecht mens...
 
Reservespeler PSV verkoopt kaartje kampioenswedstrijd via Marktplaats

http://ermaggezongenworden.nl/?p=12194

Volgens de tevreden adverteerder is het kaartje inmiddels verkocht. ‘Ene Amin uit Amsterdam bood er 600 euro voor. Hij vertelde me dat hij er altijd al van gedroomd heeft om Ajax een keer vanaf de reservebank te zien voetballen.’

:ROFL: :lmao:
 
Ik heb een aantal schrikbeelden in mijn hoofd zitten:
Ajax 3-0 PSV eerder dit seizoen. PSV werd gewoon weggespeeld. PSV moet zondag echt anders spelen tegen Ajax. De wedstrijd tegen Willem II liet pijnlijk duidelijk zien dat PSV nog steeds diep onder de ondergrens kan zakken.
Excelsior 3-0 Feyenoord en De Graafschap 1-1 Ajax, 2 kampioensduellen die niet werden gewonnen afgelopen 2 seizoenen. Geen PSV natuurlijk, maar wel opvallend.
Manchester City 2-3 Manchester United, City kon kampioen worden tegen de nummer 2 en aartsvijand, maar liet dat na.

Er schoten ook positieve flitsen door mijn hoofd:
PSV 4-1 Heerenveen, in 2015, thuis en geen enkele druk omdat je ver voorstaat en dan zo spelen in een kampioenswedstrijd.
PSV 2-1 Manchester United, ook in 2015, in een kolkende stadion en PSV ging door zelfs toen ze achter stonden
Feyenoord 1-3 PSV, ook PSV kan in een topwedstrijd zeer goed spelen.
AZ 2-3 PSV, Veerkracht nooit opgeven, zelfs niet als je met 2 doelpunten achter staat.

Kortom, het kan een doemscenario worden of een droomscenario, PSV zal er alles aan moeten doen om dat eerste te bereiken.

Ik ook:
PSV - TWENTE 4-3, eigen goal in minuut 93(?)
PEC - PSV 0-1, week erna, Isimat in de 93e minuut
Heracles - PSV 1-2, Luuk de Jong 93e minuut
AZ - PSV 2-3, zoals je al zei.. belachelijke comeback

Daarnaast de 1-7 op Utrecht en 1-3 tegen Feyenoord.. deze herinneringen winnen het van de missers dit seizoen!
 
Statistieken waar PSV mogelijk vertrouwen uit kan putten tegen Ajax

https://www.ed.nl/psv/statistieken-waar-psv-mogelijk-vertrouwen-uit-kan-putten-tegen-ajax~aa24c80d/

In aanloop naar het duel tussen PSV en Ajax zijn ook de statistieken over alle duels in het verleden tussen beide ploegen interessant. PSV is Ajax op basis van de historie de baas.

Ik was mij er niet van bewust dat we een positieve balans tegen Ajax (uit en thuis) hadden. Wat een totaal irrelevant edoch interessant weetje.
 
Ik was mij er niet van bewust dat we een positieve balans tegen Ajax (uit en thuis) hadden. Wat een totaal irrelevant edoch interessant weetje.
idd, als neusjes weer eens gillen dat ze t meest kampioen zijn is dit een leuk feitje om er naast te leggen ;)
 
@RikElfrink

#PSV traint op vrije trappen. De laatste PSV'er die er een binnen schoot was Jürgen Locadia. Tijdens PSV-Ajax van april vorig jaar.

o.O
Laten ze ook alsjeblieft trainen op corners, want vaak worden deze erg belabberd genomen, terwijl je met Luuk, Marco, Schwaab en Isimat uitstekende koppers in de basis hebt staan....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan