PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kut opstelling. Malen heeft zeker de rad van fortuin gewonnen? Kutten met De Jong op het middenveld, terwijl die juist in de spits goed is. Weer twee controleurs, weer met zijn sterspeler Rosario. Weer geen Guti. Weer geen voetbalvermogen.

Het zal allemaal wel.

2-1 met pijn en moeite.
 
Kut opstelling. Malen heeft zeker de rad van fortuin gewonnen? Kutten met De Jong op het middenveld, terwijl die juist in de spits goed is. Weer twee controleurs, weer met zijn sterspeler Rosario. Weer geen Guti. Weer geen voetbalvermogen.

Het zal allemaal wel.

2-1 met pijn en moeite.
Denk dat malen op het middenveld staat
 
Ik snap deze opstelling wel. Aangezien de verdediging zwak is, Pereiro niet lijkt te aarden, Ihattarran nog niet klaar is voor de basis.

Zag liever Guti in basis. Maar goed. Misschien een inval beurt dit keer? (verwacht, Ihattaran en Gakpo invallen as usual)
En waarom Sadilek en Rosario? Tesamen met Luuk op het middenveld betekent dus dat er weer geen enkele bespeelbare bal bij de voorhoede komt. En waarom weer Hendrix niet? Is veel beter dan 'ren en vlieg' Sadilek en ook dan Rosario in z'n huidige vorm.
 
En waarom Sadilek en Rosario? Tesamen met Luuk op het middenveld betekent dus dat er weer geen enkele bespeelbare bal bij de voorhoede komt. En waarom weer Hendrix niet? Is veel beter dan 'ren en vlieg' Sadilek en ook dan Rosario in z'n huidige vorm.

Mijn vraag luidt ook al langer, waarom Rosario telkens weer wel? Enige antwoord dat ik kan verzinnen is dat hij de enige rechtsbenige controleur is, maar ja...
 
Ik had Gakpo in plaats van Malen gedaan, en Guti in plaats van Sadilek.
 
Wat een waanzin; thuis tegen ADO weer met twee controleurs. En dan ook nog met Luuk tussen hen. Dit i.c.m. die twee achterin die ook niet kunnen opbouwen, is gewoon rampzalig voor de voorhoede. Opnieuw spelen op goed geluk. Zelfs Willem II gaat thuis tegen ADO uit van eigen kracht....
 
Wat een waanzin; thuis tegen ADO weer met twee controleurs. En dan ook nog met Luuk tussen hen. Dit i.c.m. die twee achterin die ook niet kunnen opbouwen, is gewoon rampzalig voor de voorhoede. Opnieuw spelen op goed geluk. Zelfs Willem II gaat thuis tegen ADO uit van eigen kracht....
Ter verdediging, vorige week ging het beter lopen na die omzetting.
 
Laten we hopen dat t wedstrijdverloop zo is dat v Bommel deze jongens ook nog tijd geeft.
Mocht dat gebeuren zal dat rond de 70ste minuut zijn als het 3-0 staat. Bij een 1-0 voorsprong zal hij gewoon Hendrix brengen.
 
Ik vind dat de Jong als afmaker nuttig is. Op elke andere positie en al zeker als spelverdeler en nummer 10 is hij uitermate nutteloos. Van Bommel doet maar wat en wil hoe dan ook Guti geen kans geven. Dit wordt weer 90’ de rit uitzitten. En maar vasthouden aan zijn 2 controleurs :braak:. Ik ga wat anders doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En waarom Sadilek en Rosario? Tesamen met Luuk op het middenveld betekent dus dat er weer geen enkele bespeelbare bal bij de voorhoede komt. En waarom weer Hendrix niet? Is veel beter dan 'ren en vlieg' Sadilek en ook dan Rosario in z'n huidige vorm.

Sadilek heeft duidelijk meer krediet dan Pereiro en Guti. Hij is dan ook een volwaardig A-international. Oh nee, toch niet. Waar is Markie mee bezig in godsnaam. Sadilek speelde vorige week ook nog eens dramatisch. Net als Rosario trouwens. Ik denk dat Guti en Pereiro de vrouw van van Bommel gesandwiched hebben anders snap ik echt niet meer waarom ze niet spelen.
 
Jongens jongens, 2 controleurs is het probleem niet, dat kunnen we blijven herhalen, maar dat is echt het probleem niet van dit PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan