PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zaterdag FC Groningen - Ajax
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Makkelie

Zondag PSV - ADO Den Haag
Scheidrechter ... Makkelie
VAR ... Higler

:sneaky: o.O :rolleyes:

Dinsdag Ajax - Vitesse
Scheidsrechter Kamphuis
VAR ... Van Boekel

Donderdag Willem II - PSV
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Kamphuis


:unsure: De KNVB zet Higler, Makkelie en van Boekel in om de competitie te beslissen een draai te geven aan de competitie. :cautious:
 
Zaterdag FC Groningen - Ajax
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Makkelie

Zondag PSV - ADO Den Haag
Scheidrechter ... Makkelie
VAR ... Higler

:sneaky: o.O :rolleyes:

Dinsdag Ajax - Vitesse
Scheidsrechter Kamphuis
VAR ... Van Boekel

Donderdag Willem II - PSV
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Kamphuis


:unsure: De KNVB zet Higler, Makkelie en van Boekel in om de competitie te beslissen een draai te geven aan de competitie. :cautious:

Snap ik wel, zo'n klasbak als Higler moet je wel een waardig cadeau geven voor zijn geweldige optredens dit seizoen
 
Misschien moet PSV proberen "de graafschap" te creëren en in te zetten in strijdlust....hang maar wat posters in de kleedkamer van alle nieuwe speelschema's van die knijb...en klap er eens 100% op
 
Ik denk aan een ruststand van 1-1 en dat het daarna in de 2e helft ploeteren, zweten en billenknijpen wordt totdat PSV rond de 75ste minuut de 2-1 maakt en daarna rond de 85ste minuut de wedstrijd beslist met de eindstand 3-1. Met andere woorden, het wordt zeker geen makkelijke wedstrijd laatstaan dat we aan het doelsaldo gaan werken tegen ADO....
Het zou eens een keertje leuk zijn als we eens met twee goals verschil voor staan.
 
Ontzettende druk want mocht je winnen 2 hele lastige uitwedstrijden en kans groot dat het dan al gebeurd is en laatste speeldag schriftelijk afgedaan kan worden.
 
Ontzettende druk want mocht je winnen 2 hele lastige uitwedstrijden en kans groot dat het dan al gebeurd is en laatste speeldag schriftelijk afgedaan kan worden.

Laatste thuiswedstrijd die dan voor spek en bonen is zou wel heel erg zuur zijn... :confused:

Helaas is de kans wel realistisch en zou dat het seizoen toch net wat pijnlijker maken.
 
Zaterdag FC Groningen - Ajax
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Makkelie

Zondag PSV - ADO Den Haag
Scheidrechter ... Makkelie
VAR ... Higler

:sneaky: o.O :rolleyes:

Dinsdag Ajax - Vitesse
Scheidsrechter Kamphuis
VAR ... Van Boekel

Donderdag Willem II - PSV
Scheidrechter ... Higler
VAR ... Kamphuis


:unsure: De KNVB zet Higler, Makkelie en van Boekel in om de competitie te beslissen een draai te geven aan de competitie. :cautious:


Ik had een vooruitziende blik.
Morgen is Makkelie de Scheidsrechter en Higler de VAR. (Voordeel Ajax Ritselaar)

:unsure: Onder politiebegeleiding? :confused::rolleyes:
Dit gaat niet goed komen. :eek:
 
Ik had een vooruitziende blik.
Morgen is Makkelie de Scheidsrechter en Higler de VAR.

:unsure: Onder politiebegeleiding? :confused::rolleyes:
Dit gaat niet goed komen. :eek:
Ja, maar dan laten ze zien dat ze geleerd hebben van gister. Wordt een goal van PSV makkelijk afgekeurd en een lichte overtreding van Schwaab levert ADO een pingel op. Zo middelt het weer uit :braak: :braak:
 
Tja, ben benieuwd hoe mentaal sterk dit PSV nog is. De volgende tik in de titelstrijd, nu Ajax hun moeilijkste uitwedstrijd met pijn en moeite en met scheidsrechter en VAR, heeft gewonnen.

Geloven ze uberhaupt nog wel in de titel? Zoals er nu gespeeld wordt, duidelijk niet. Morgen zal er ongetwijfeld gewonnen worden van ADO, maar twee keer op rij uit tegen Willem II en AZ met dit schijterige spel? Succes, dan kan de titelstrijd wel snel klaar zijn. Ach, morgen weer genieten van Mark's sterspelers Rosario, Hendrix/Sadilek. Stel je voor dat je Guti eens opstelt.....
 
Tja, ben benieuwd hoe mentaal sterk dit PSV nog is. De volgende tik in de titelstrijd, nu Ajax hun moeilijkste uitwedstrijd met pijn en moeite en met scheidsrechter en VAR, heeft gewonnen.

Geloven ze uberhaupt nog wel in de titel? Zoals er nu gespeeld wordt, duidelijk niet. Morgen zal er ongetwijfeld gewonnen worden van ADO, maar twee keer op rij uit tegen Willem II en AZ met dit schijterige spel? Succes, dan kan de titelstrijd wel snel klaar zijn. Ach, morgen weer genieten van Mark's sterspelers Rosario, Hendrix/Sadilek. Stel je voor dat je Guti eens opstelt.....

Zoals ze zondag tegen De Graafschap speelden lijkt het erop dat de meeste spelers de handdoek al in de ring geworpen hebben.
Vooral direct na de goal van De Graafschap kopjes naar beneden en sjokken als zoutzakken naar de aftrap.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ze zondag tegen De Graafschap speelden lijkt het erop dat de meeste spelers de handdoek al in de ring geworpen hebben.
Vooral direct na de goal van De graafschap kopjes naar beneden en sjokken als zoutzakken naar de aftrap.

Zal me niks verbazen, als je morgen ook zo wedstrijd gaat krijgen, als vorig week tegen De Graafschap.

En hopelijk zijn we volgend jaar snel af van Viergever. Kerel speelde 4 jaar voor Ajax, en werden nooit kampioen. Nu speelt die bij ons, en worden wij naar alle waarschijnlijkheid geen kampioen. De vloek van Viergever. Heel snel afscheid van nemen, al zie ik dat helaas niet snel gebeuren aangezien die nog een contract heeft tot 2022. Bedankt nog he Brands.
 
Ik zie PSV als een vrouw waar je smoorverliefd op bent, en je gaat haar voor het eerst na 2 jaar weer eens zien. Ze is iets aangekomen, de mooie lange blonde lokken hebben plaats gemaakt voor een coupe ala Shanice vd Sanden, ze is gaan roken, en is gaan lopen als een man. Zo zie ik PSV sinds Philips van de borst is verdwenen. Het is mijn PSV niet meer. Het liefdesvuur is ieder seizoen meer en meer aan het doven.
 
Ik zie PSV als een vrouw waar je smoorverliefd op bent, en je gaat haar voor het eerst na 2 jaar weer eens zien. Ze is iets aangekomen, de mooie lange blonde lokken hebben plaats gemaakt voor een coupe ala Shanice vd Sanden, ze is gaan roken, en is gaan lopen als een man. Zo zie ik PSV sinds Philips van de borst is verdwenen. Het is mijn PSV niet meer. Het liefdesvuur is ieder seizoen meer en meer aan het doven.

Ben ik blij dat ik PSV als een lelijke vrouw heb getroffen. Sinds het vertrek van Rutten ben ik me echter steeds meer bewust geworden van haar schoonheid. Helaas zit ze nu in de puberteit en groeien er allemaal rode bultjes op haar gezicht. Even door de zure appel heenbijten en hopen dat die wonderschone vrouw van enkele jaren terug weer te bewonderen valt. Echter is de schoonheid van binnen nooit verdwenen. Ik heb haar in moeilijke tijden meegemaakt en heb haar hierdoorheen proberen te steunen. Ik merk dat ik erin ben opgegroeid, als een of andere opsessie. Mijn liefde voor haar heeft ervoor gezorgd dat het vuur niet doofde, maar juist harder ging branden.
 
Ik zie PSV als een vrouw waar je smoorverliefd op bent, en je gaat haar voor het eerst na 2 jaar weer eens zien. Ze is iets aangekomen, de mooie lange blonde lokken hebben plaats gemaakt voor een coupe ala Shanice vd Sanden, ze is gaan roken, en is gaan lopen als een man. Zo zie ik PSV sinds Philips van de borst is verdwenen. Het is mijn PSV niet meer. Het liefdesvuur is ieder seizoen meer en meer aan het doven.
Als ik dit zou zeggen tegen mijn vrouw, dat het liefdesvuur ieder jaar meer en meer aan het doven is, dan zou ik binnen een halfjaar de scheidingspapieren moeten tekenen...:fear::lmao:(a)
 
Ben ik blij dat ik PSV als een lelijke vrouw heb getroffen. Sinds het vertrek van Rutten ben ik me echter steeds meer bewust geworden van haar schoonheid. Helaas zit ze nu in de puberteit en groeien er allemaal rode bultjes op haar gezicht. Even door de zure appel heenbijten en hopen dat die wonderschone vrouw van enkele jaren terug weer te bewonderen valt. Echter is de schoonheid van binnen nooit verdwenen. Ik heb haar in moeilijke tijden meegemaakt en heb haar hierdoorheen proberen te steunen. Ik merk dat ik erin ben opgegroeid, als een of andere opsessie. Mijn liefde voor haar heeft ervoor gezorgd dat het vuur niet doofde, maar juist harder ging branden.
Dan zou ik moeten zeggen dat ik haar als klein meisje heb zien opgroeien tot een mooie jonge vrouw, waarmee ik een vurige relatie heb gehad. Daarna zijn we elkaar een tijdje wat uit het oog verloren, maar een jaar of 15 terug hebben we elkaar weer ontmoet, en ze bleek een prachtige successvolle vrouw geworden. Ja, ze heeft wat kwaaltjes nu en dan, maar dat is te verwachten op deze leeftijd. Ik hou steeds meer van haar en weet zeker dat we samen heel mooi oud gaan worden.
 
Dan zou ik moeten zeggen dat ik haar als klein meisje heb zien opgroeien tot een mooie jonge vrouw, waarmee ik een vurige relatie heb gehad. Daarna zijn we elkaar een tijdje wat uit het oog verloren, maar een jaar of 15 terug hebben we elkaar weer ontmoet, en ze bleek een prachtige successvolle vrouw geworden. Ja, ze heeft wat kwaaltjes nu en dan, maar dat is te verwachten op deze leeftijd. Ik hou steeds meer van haar en weet zeker dat we samen heel mooi oud gaan worden.


Prachtig gezegd! Dat geldt ook voor mij. Ja, ik weet wel dat het jonge ding dat werkzaam is op de administratie - mejuffrouw Ajaks - flirterig is, en er goed uitziet. Snel en flitsend - maar ook oppervlakkig, en ze spreekt alleen met je af als je steenrijk bent. Mooi aan de buitenkant, maar geen hart of ziel.
 
Prachtig gezegd! Dat geldt ook voor mij. Ja, ik weet wel dat het jonge ding dat werkzaam is op de administratie - mejuffrouw Ajaks - flirterig is, en er goed uitziet. Snel en flitsend - maar ook oppervlakkig, en ze spreekt alleen met je af als je steenrijk bent. Mooi aan de buitenkant, maar geen hart of ziel.
Haha, maar ook meisje PSV laat jou niet toe zonder je portemonee te trekken, en zodra je aan je trekken bent gekomen, of niet na 90 minuten, moet je ook zo snel mogelijk weer vertrekken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan