PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Krijg het me strot niet uit maar denk dat het zomaar 10-0 gaat worden vanmiddag.

Ik denk 20-0. 3 vroege rode kaarten voor ADO.

Nee, je mag uberhaupt blij zijn als je vandaag de 3 punten pakt. Zal wel met 1 goal verschil worden na een achterstand. Zo bar weinig vertrouwen erin, maar toch blijf je hopen dat je op de een of ander manier kampioen wordt. Extra genieten straks van die twee controleurs.
 
Ik denk 20-0. 3 vroege rode kaarten voor ADO.

Nee, je mag uberhaupt blij zijn als je vandaag de 3 punten pakt. Zal wel met 1 goal verschil worden na een achterstand. Zo bar weinig vertrouwen erin, maar toch blijf je hopen dat je op de een of ander manier kampioen wordt. Extra genieten straks van die twee controleurs.
En toch heb ik er weer zin in! Lekker in het stadion sfeer proeven potje voetbal kijken en hopelijk een leuke pot!
 
En dan schijnt het zonnetje ook nog (neem ik aan). Biertje erbij, veel goals, wat wil je nog meer?:cool:
Lozano die in de tweede minuut de score opent, om daarna binnen het kwartier zn hattrick te maken, zodat het met de rust 5-0 staat. Om in de tweede helft uiteindelijk op 11 doelpunten uit te komen. Ook Hendrix zal van buiten de 16 z`n goal maken.
 
Hopelijk weten de spelers zich op te richten en dat dit beter gaat dan dit mezelf lukt vandaag.
Zoals eerder beschreven heeft PSV gister na de overwinning van Ajax weer een tikkie gekregen :( vooral ook door de wat lullige manier waarop deze 3 punten mee naar Amsterdam gingen.. ze hadden het behoorlijk meezitten gister.
Een moeizame pot zou me niks verbazen, de spelers zijn ook niet dom die weten en voelen ook echt wel dat het sinds de winterstop niet meer draait en dat je dan bijvoorbeeld uit tegen willem II en AZ met het huidige spel geen 6 punten gaat halen.
Verwacht een beetje hangende koppies mentaliteit vandaag maar laten we hopen dat het slechts mijn huidige gevoel is en niet die van de spelers.
En anders.. Succes is niet alles in het leven. De liefde gaat verder dan dat
 
Hopelijk weten de spelers zich op te richten en dat dit beter gaat dan dit mezelf lukt vandaag.
Zoals eerder beschreven heeft PSV gister na de overwinning van Ajax weer een tikkie gekregen :( vooral ook door de wat lullige manier waarop deze 3 punten mee naar Amsterdam gingen.. ze hadden het behoorlijk meezitten gister.
Een moeizame pot zou me niks verbazen, de spelers zijn ook niet dom die weten en voelen ook echt wel dat het sinds de winterstop niet meer draait en dat je dan bijvoorbeeld uit tegen willem II en AZ met het huidige spel geen 6 punten gaat halen.
Verwacht een beetje hangende koppies mentaliteit vandaag maar laten we hopen dat het slechts mijn huidige gevoel is en niet die van de spelers.
En anders.. Succes is niet alles in het leven. De liefde gaat verder dan dat
Meedoen is belangrijker dan winnen...

Dat is de filosofie achter topsport klimaat :biceps:
 
Bij ADO missen ze de volledige laatste linie. Er staat nu wat van het tweede plus wat bankzitters. Als er een kans is om es ff lekker los te gaan...
 
Malen ipv Ihatarren, en Luuk vanaf het middenveld. Ik weet niet of ik dat nou zo'n goed idee vind. Maar goed, we gaan het zien zometeen.
 
D4rkwpiWsAExFeb.jpg:large


Dubbele cijfers, minimaal
 
Ik snap deze opstelling wel. Aangezien de verdediging zwak is, Pereiro niet lijkt te aarden, Ihattarran nog niet klaar is voor de basis.

Zag liever Guti in basis. Maar goed. Misschien een inval beurt dit keer? (verwacht, Ihattaran en Gakpo invallen as usual)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan