PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Onzin. Volgens mij is Malen een hele aardige jongen. Eerder te bescheiden. Hij zoekt naar vorm. Dat gaat met goede en minder goede optredens.
Bovendien is Memphis alles behalve een jongen die nooit lacht. Zal ook wel een cultuur/generatie kloofje zijn dat mensen Depay zo verkeerd inschatten.
 
Net als zovelen hier heb ik vandaag weer eens genoten van het spel van PSV. Man wat een verademing met weken geleden. Ik denk dat er voor vriend Roger een schone taak ligt als de selectie Corona- en blessurevrij is. Kijken of hij in staat is om iedereen tevreden te houden. Dat wordt natuurlijk makkelijker als hij/PSV er in slaagt om heel lang op 3 fronten actief te blijven.
 
Is Malen geen familie van Depay? Zelfde trekjes en attitude, heeft nog nooit gelachen en loopt er bij alsof die voetbal uitgevonden heeft, terwijl die meer dan genoeg verprutst buiten de 16
Inderdaad laat de kop snel hangen als iets mislukt en loopt daarna erbij als een verslagen boxer. Houding moet echt snel energieker en positiever worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan