PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat vindt iedereen. Je wordt kampioen door ook de lelijke wedstrijden te winnen. Zoals Vitesse (onterechte penalty onthouden) en Heracles (onterechte penalty tegen) uit lelijke wedstrijden van PSV waren en Fortuna thuis nu zo’n wedstrijd voor Ajax was. Het gaat mij er helemaal niet om om penalty’s tegenover elkaar weg te strepen. Het gaat mij om de rol van de arbitrage als het een keer niet op eigen kracht lukt.
Maar dat kun je toch helemaal niet zeggen als zo'n penalty vroeg in de eerste helft wordt gegeven? Als het nou aan het eind van de wedstrijd is, oke. Maar als die penalty bij Ajax niet werd gegeven, waren er nog 70 minuten om 2 goals te maken. Ik geloof echt niet dat Fortuna dat volgehouden had.
 
Maar dat kun je toch helemaal niet zeggen als zo'n penalty vroeg in de eerste helft wordt gegeven? Als het nou aan het eind van de wedstrijd is, oke. Maar als die penalty bij Ajax niet werd gegeven, waren er nog 70 minuten om 2 goals te maken. Ik geloof echt niet dat Fortuna dat volgehouden had.
Je kunt geen wedstrijden voorspellen met als als als. Het is nu eenmaal zo gegaan, taak van de KNVB om de lijn nu concequent te trekken. Dat is het hele probleem, welke clubs het betreft heeft er niks mee te maken.

Ideaal zou zijn om de var geen shirtkleuren te laten zien. Maar dat is een utopie natuurlijk. Of buitenlandse var teams zodat er geen clubvoorkeur is.
 
Je kunt geen wedstrijden voorspellen met als als als. Het is nu eenmaal zo gegaan, taak van de KNVB om de lijn nu concequent te trekken. Dat is het hele probleem, welke clubs het betreft heeft er niks mee te maken.

Ideaal zou zijn om de var geen shirtkleuren te laten zien. Maar dat is een utopie natuurlijk. Of buitenlandse var teams zodat er geen clubvoorkeur is.
Ik geloof überhaupt niet dat ze bewust clubs voortrekken of niet. Ze zijn gewoon incompetent.
 
Je kunt geen wedstrijden voorspellen met als als als. Het is nu eenmaal zo gegaan, taak van de KNVB om de lijn nu concequent te trekken. Dat is het hele probleem, welke clubs het betreft heeft er niks mee te maken.

Ideaal zou zijn om de var geen shirtkleuren te laten zien. Maar dat is een utopie natuurlijk. Of buitenlandse var teams zodat er geen clubvoorkeur is.
Haha mooi gevonden maar met thermografische camera's weet je zo dat je met Ajax te maken hebt. Dan staan er plotseling maar elf spelers in het veld. De rest is koud bloedig.

En met een ander systeem valt het gebit van die ene aanvaller op.
 
Laatst bewerkt:
Haha mooi gevonden maar met thermografische camera's weet je zo dat je met Ajax te maken hebt. Dan staan er. plotseling maar elf spelers in het veld. De rest is koud bloedig.

En met een ander systeem valt het gebit van die ene aanvaller op.
Gewoon censureren :maniac: houd je nog een paar blokjes over waar een bal tussen stuitert.
 
Mijn post had geen betrekking op enkel de wedstrijd tegen ADO, maar de algemene teneur van zijn posts de laatste tijd. 't is niet bijster positief zullen maar zeggen.
Sorry ik wil Malen en Rosario best de hemel intypen maar ze zijn gewoon de twee zwakste schakels die je punten gaat kosten. Dat benoem ik zoals ik ook benoem dat Mvogo, Sangaré, Götze, Fein, Teze momenteel top spelen.
 
Dat kan, maar je ziet dat de huidige scheidsrechters zo onvoorstelbaar blind zijn dat ze zelfs met behulp van camerabeelden nog niet tot de juiste conclusie kunnen komen, dus vandaar dat ik Mario suggereer. Die heb ik op nog geen slechte conclusie kunnen betrappen met zijn Twitterberichten :maniac:
Vind je dat niet wat oneerlijk, Gotze alle beslissingen laten nemen? 😃
 
Ook Fein gaat mindere potten spelen. Maar als hij gewoon een tijdje mag blijven staan denk ik dat je meer aan hem hebt dan aan Rosario. Hij leek ook een goede klik met Sangaré te hebben. Pablo heeft veel kwaliteiten, maar mist iets. Hij lijkt soms bijna faalangstig. In ieder geval totaal niet constant genoeg voor een speler die al 2,5 jaar in de basis heeft gestaan. Ik heb zijn kwaliteiten zeker wel gezien, maar veel en veel te weinig om bij PSV te slagen.
Handelingssnelheid misschien?
En de gave zich onzichtbaar te maken in zijn territorium van 20 bij 30 meter, maar dat is hetzelfde als ‘faalangstig’.

Maar er is misschien wel iets anders betreffende Rosario. Hij is waarschijnlijk voorspelbaar voor een tegenstander. Niet voor niets start Rosario in een seizoen áltijd goed om daarna weg te zakken. Zou ook met de tegenstander te maken kunnen hebben die hem doorziet en heel gemakkelijk zijn zwaktes (het halfslachtige meeverdedigen, zijn trage/voorspelbare manier van opendraaien) en sterktes (inspeelpasslijnen) aanpakt. Rosario lijkt simpelweg niet goed genoeg te zijn zich dan daaraan weer aan te passen. Sterker nog, hij kruipt in zijn schulp, waardoor hij nóg voorspelbaarder wordt.

Zou best kunnen zijn dat als hij invalt voor Fein, prima voor de dag zal komen. Maar dat ligt dan eerder aan het aanpassingsvermogen van de tegenstander.

Denk ik.

Fijn dat er nu eindelijk opties zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan