Przemyslaw Tyton

Cassio mag blij zijn als een amateurclub hem wil hebben heb je toch niks aan aan die clown dan nog liever een keeper uit de f jeugd die doet het nog beter dan hem
 
Goede aankoop. Isaksson is geen slechte keeper, maar ook geen topper. Tyton vind ik, samen met Michailov van Twente, de beste keeper in onze eredivisie.

Misschien lag de prioriteit wel niet bij een nieuwe keeper. Maar dat was volgend seizoen wel geweest als het contract van Isaksson afloopt en niet verlengd wordt. Je haalt nu, in mijn ogen, een topkeeper voor een mooi transferbedrag. Na deze aankoop zal Isaksson ook wel weten dat het einde oefening voor hem is in Eindhoven en zal zijn zaakwaarnemer misschien nog wel op zoek gaan naar een nieuwe club.

Tyton kan dan mooi een jaar of twee, drie onze eerste keeper zijn en dan kan Zoet het overnemen.
 
fc utrecht? xD

Ha, ha... die hebben in ieder geval nog wel nachtmerries van Isaksson. Eén van de weinige keren dat hij echt boven zichzelf uitsteeg en alles pakte. Ach, Isaksson is een prima lijnkeeper, maar daarmee houdt het ook wel zo'n beetje op. EN ik heb zelfs het idee dat zijn reflexen ook minder worden - hoewel die voetredding tegen AZ weer een typische Isaksson-actie was.


On topic: Ik volg Tyton niet heel goed, maar heb wel een paar zeer sterke wedstrijden van hem gezien. Interessante aankoop. In ieder geval toont het bestuur een heel klein beetje daadkracht - veel te laat natuurlijk, maar noch Derijck noch Tyton kan je afdoen als paniekaankopen.
 
Ha, ha... die hebben in ieder geval nog wel nachtmerries van Isaksson. Eén van de weinige keren dat hij echt boven zichzelf uitsteeg en alles pakte. Ach, Isaksson is een prima lijnkeeper, maar daarmee houdt het ook wel zo'n beetje op. EN ik heb zelfs het idee dat zijn reflexen ook minder worden - hoewel die voetredding tegen AZ weer een typische Isaksson-actie was.


On topic: Ik volg Tyton niet heel goed, maar heb wel een paar zeer sterke wedstrijden van hem gezien. Interessante aankoop. In ieder geval toont het bestuur een heel klein beetje daadkracht - veel te laat natuurlijk, maar noch Derijck noch Tyton kan je afdoen als paniekaankopen.

Ze kunnen niet veel anders hoor.
Heel veel geld hebben we nu niet meer om uit te geven en de selectie is nog niet volledig, dus Brands heeft in mijn ogen goede gehandelt.
 
Ha, ha... die hebben in ieder geval nog wel nachtmerries van Isaksson. Eén van de weinige keren dat hij echt boven zichzelf uitsteeg en alles pakte. Ach, Isaksson is een prima lijnkeeper, maar daarmee houdt het ook wel zo'n beetje op. EN ik heb zelfs het idee dat zijn reflexen ook minder worden - hoewel die voetredding tegen AZ weer een typische Isaksson-actie was.


On topic: Ik volg Tyton niet heel goed, maar heb wel een paar zeer sterke wedstrijden van hem gezien. Interessante aankoop. In ieder geval toont het bestuur een heel klein beetje daadkracht - veel te laat natuurlijk, maar noch Derijck noch Tyton kan je afdoen als paniekaankopen.

Nou ja laat. In principe ben ik het met je eens, maar de transferperiode is voor ons ook belachelijk vroeg begonnen. Normaal gesproken komt er pas de laatste 3 a 4 dagen beweging op de markt. Vaak zelfs op de allerlaatste dag.
 
Héhé....eindelijk worden wj verlost van Cassio Ramos....een goalie die op voorspraak van Gomes naar Eindhoven gehaald is en selchts een handvol wedstrijden gespeeld heeft in de afgelopen 3,5 jaar.......want een half jaar verhuurd aan Sparta....eindelijk zien ze het licht in Eindhoven, terwijl Philips daar groot mee geworden is....het lijkt wel of Brands de meeste suggesties op dit Forum ook leest en daar zijn voordeel mee doet en nu dus de juiste beslissingen neemt: Isakkson en Tyton vechten om 1e positie...en Sinouh is 3e keeper voor in echte calamiteiten....ik ben ervan overtuigd dat TYTON vóór de winterstop reeds 1e keeper zal zijn van PSV: en aan het eind van het seizoen zal Isaksson Eindhoven verlaten...en dan halen we Zoet terug naar Eindhoven !!!(Y);):unsure:
 
Héhé....eindelijk worden wj verlost van Cassio Ramos....een goalie die op voorspraak van Gomes naar Eindhoven gehaald is en selchts een handvol wedstrijden gespeeld heeft in de afgelopen 3,5 jaar.......want een half jaar verhuurd aan Sparta....eindelijk zien ze het licht in Eindhoven, terwijl Philips daar groot mee geworden is....het lijkt wel of Brands de meeste suggesties op dit Forum ook leest en daar zijn voordeel mee doet en nu dus de juiste beslissingen neemt: Isakkson en Tyton vechten om 1e positie...en Sinouh is 3e keeper voor in echte calamiteiten....ik ben ervan overtuigd dat TYTON vóór de winterstop reeds 1e keeper zal zijn van PSV: en aan het eind van het seizoen zal Isaksson Eindhoven verlaten...en dan halen we Zoet terug naar Eindhoven !!!(Y);):unsure:
Lijkt mij een prima scenario. Zoet nog twee jaar als tweede keeper en dan eerste keeper.
 
Wel grappig dat we nu een keeper die ons -indirect- het kampioenschap van vorig jaar heeft gekocht :rolleyes:

Natuurlijk ben ik er wel heel blij mee
 
Oke, ik had het nog niet mee gekregen dat Cassio weg mag!
Tja ik vind het onzin dat je Tyton gaat halen als je Isaksson, Cassio en Sinouh nog hebt. (Vooral het salaris van Isaksson is gewoon te hoog om op de bank te zitten).

Dus een hoog salaris betekend dat iemand moet spelen.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens, de beste moet spelen en zeker niet diegene met het hoogste salaris. Het kost natuurlijk een berg aan afschrijving als je zo iemand op de bank zet maar het kost je ook geen punten meer.
Dat afstandschot van vorige week tegen AZ moet een keeper gewoon hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan