Przemyslaw Tyton

Volgens Slegers mag/wil Cassio weg. In dat geval is het ineens ook gewoon een prioriteit geworden.

Dan vind ik het NOG geen hoogste prioriteit...we hebben altijd nog Sinouh. Een een 3e keeper kopen voor je selectie? De prioriteiten liggen imo echt elders....in dit stadium.
Los van het feit dat het in de toekomst een eerste keeper KAN worden (al vind ik het niet bepaald handig, met een talent als Zoet in je gelederen).
Maar goed...van mij mag Tyton komen en de concurrentie met Isaksson aan gaan hoor.
 
Dan vind ik het NOG geen hoogste prioriteit...we hebben altijd nog Sinouh. Een een 3e keeper kopen voor je selectie? De prioriteiten liggen imo echt elders....in dit stadium.
Los van het feit dat het in de toekomst een eerste keeper KAN worden (al vind ik het niet bepaald handig, met een talent als Zoet in je gelederen).
Maar goed...van mij mag Tyton komen en de concurrentie met Isaksson aan gaan hoor.
We hebben al een derde keeper. Sinouh.
Een tweede keeper hebben we ook al. Die staat nu wekelijks onder de lat.
We hebben helemaal geen eerste keeper. En óf dat prioriteit heeft!:D
 
...maar als je Isaksson en Sinouh al in je gelederen hebt...is een nieuwe keeper NU gewoon even geen prioriteit.
Tenzij er signalen zijn dat Isaksson weg gaat ofzo. Want Tyton zal echt niet ineens eerste keeper worden.

Let wel...ik vind het prima hoor...een goede concurrent voor Isaksson. Een jongen die hem op scherp kan zetten (en hopelijk zelfs voorbij zal streven en wél eerste keeper gaat worden dit seizoen). Maar ik denk echt dat er meer behoefte is aan minimaal een goede verdediger en een goede, scorende spits. Méér behoefte dan aan een 2e of 3e keeper op dit moment)

We hebben helemaal geen eerste keeper. En óf dat prioriteit heeft!:D
Zo kun je het ook bekijken..:) Maar dan was het bod op Tyton weken/maanden geleden al wenselijker geweest, nu ligt de behoefte op andere vlakken
 
Laatst bewerkt:
Lekker veel transfernieuws deze dagen :)

Tyton is een stuk beter dan Isaksson, maar ik vraag me af of het een goede zet is om hem te halen. Volgend jaar loopt het contract van Isaksson af en ik had de hoop dat dan Zoet of Gomes de 1e keeper zou worden. Bovendien heb ik liever een nieuwe centrale verdediger dan een nieuwe keeper.
 
...maar als je Isaksson en Sinouh al in je gelederen hebt...is een nieuwe keeper NU gewoon even geen prioriteit.
Tenzij er signalen zijn dat Isaksson weg gaat ofzo. Want Tyton zal echt niet ineens eerste keeper worden.

Let wel...ik vind het prima hoor...een goede concurrent voor Isaksson. Een jongen die hem op scherp kan zetten (en hopelijk zelfs voorbij zal streven en wél eerste keeper gaat worden dit seizoen). Maar ik denk echt dat er meer behoefte is aan minimaal een goede verdediger en een goede, scorende spits. Méér behoefte dan aan een 2e of 3e keeper op dit moment)


Zo kun je het ook bekijken..:) Maar dan was het bod op Tyton weken/maanden geleden al wenselijker geweest, nu ligt de behoefte op andere vlakken
Ik ben het met je eens dat we meer baat hebben bij een verdediger. Maar, ik heb goede hoop dat een minder bange keeper ook een positieve uitwerking heeft op de verdedigers en dat we dus die linie mee verbeteren door deze keeper aan te trekken.

Slegers op Twitter: PSV en #Roda zijn 2 weken in gesprek over #tyton. Clubs verwachten wellicht vandaag al akkoord v ong 2,5 - 3 miljoen euro

Dus Dissel... Ze hebben het gedaan zoals je wou! :D
 
Lekker veel transfernieuws deze dagen :)

Tyton is een stuk beter dan Isaksson, maar ik vraag me af of het een goede zet is om hem te halen. Volgend jaar loopt het contract van Isaksson af en ik had de hoop dat dan Zoet of Gomes de 1e keeper zou worden. Bovendien heb ik liever een nieuwe centrale verdediger dan een nieuwe keeper.

Hopen mag altijd, maar de kans dat Gomes voor PSV uitkomt is < 80 %. We zijn niet eens in staat om EH aantrekken laat staan Gomes. Nogmaals Tyton zou een prima aankoop zijn. Overigens heb ik een voorkeur voor Cilessen.
 
Hopen mag altijd, maar de kans dat Gomes voor PSV uitkomt is < 80 %. We zijn niet eens in staat om EH aantrekken laat staan Gomes. Nogmaals Tyton zou een prima aankoop zijn. Overigens heb ik een voorkeur voor Cilessen.
Namedropping gaarne in de daarvoor bestemde topics.;)
 
BREAKING: #tyton ondergaat vandaag medische keuring bij #PSV Transfersom ongeveer 2,5 miljoen euro. Zie VI.nl
 
Slegers: #tyton ondergaat vandaag medische keuring bij #PSV Transfersom ongeveer 2,5 miljoen euro. Zie VI.nl

En dan op VI.nl:
Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV
15/08/2011 08:55
Przemyslaw Tyton staat op het de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.

PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.

De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.

Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton. (Thijs Slegers)
 
Goeie investering, nu kopen voor 2,5 - 3 milj. en met 3 a 4 jaar verkopen voor ruim het dubbele door de Champions League ervaring!
 
Hopen mag altijd, maar de kans dat Gomes voor PSV uitkomt is < 80 %. We zijn niet eens in staat om EH aantrekken laat staan Gomes. Nogmaals Tyton zou een prima aankoop zijn. Overigens heb ik een voorkeur voor Cilessen.

Cilessen kan je ook met Zoet vergelijken. Beide maken nog veel blunders, maar zijn wel talenten. NEC wil 3mil voor hem. No way dus.
 
Goeie aankoop die Tyton. Van de vorige keeper, die van Roda kwam, hebben we lang plezier gehad. Zou PSV de "Reis"kosten verrekenen in Tytons salaris? ;)

Waar zou Cassio heen gaan? Brazilië?
 
Terug
Bovenaan Onderaan