Phillipp Max (V)

Max dus op huurbasis met een koopoptie naar Eintracht Frankfurt. In zijn eerste halve seizoen was hij goed bij PSV maar verdedigend matig. Daarna viel hij tegen en speelde hij soms wat goede wedstrijden. Meer zat er niet in, door selecteren en hopen dat ze hem voor een mooi bedrag overnemen.
 
Max dus op huurbasis met een koopoptie naar Eintracht Frankfurt. In zijn eerste halve seizoen was hij goed bij PSV maar verdedigend matig. Daarna viel hij tegen en speelde hij soms wat goede wedstrijden. Meer zat er niet in, door selecteren en hopen dat ze hem voor een mooi bedrag overnemen.
Aanvallend geen verkeerde wingback. Maar totaal ongeschikt voor een ploeg met een instabiel centrum.
 
Dat je Max voor weinig laat gaan om ruimte te maken in het salarishuis snap ik nog wel, maar dan rijmt de huur van Van Aanholt niet echt. Dan had ik liever Max gehouden denk ik
 
2 miljoen, daar zal Frankfurt wel weer zwaar voor hebben moeten onderhandelen.

Lees onder het bericht van zijn aankondiging alleen maar positieve reacties. Blijkbaar is de indruk van zijn seizoen bij Augsburg daar blijven hangen.
 
Dat je Max voor weinig laat gaan om ruimte te maken in het salarishuis snap ik nog wel, maar dan rijmt de huur van Van Aanholt niet echt. Dan had ik liever Max gehouden denk ik
Idd, als het puur financieel was. Dan zou je juist verwachten dat PSV het ging proberen met Mwene, Oppegard en Mauro Jr.
Dan ben je duidelijk aan het besparen.
 
Dit is de enige keer dat ik tevreden ben met een lagere verkoop, als hij maar weggaat. Max kan ik gewoon niet meer aan.
Exact. Goed verdedigen heeft ie nooit gekund, en de tijd van succesvol opkomen en een goede voorzet afleveren ligt ook achter ons.
Jammer van het bedrag, maar het vertrek juich ik toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan