Phillipp Max (V)

PSV gaat met Philipp Max de toekomst in via een nieuw contract. De verdediger gaat tot 2027 bijtekenen. Onder de vorige coach Roger Schmidt, die bij PSV zeker ook dingen goed heeft gezien, vorig jaar bepalend en van waarde geweest. Leeds United heeft hem niet kunnen verleiden.

Zijn wij de enige die het verkeerd zien.
 
PSV gaat met Philipp Max de toekomst in via een nieuw contract. De verdediger gaat tot 2027 bijtekenen. Onder de vorige coach Roger Schmidt, die bij PSV zeker ook dingen goed heeft gezien, vorig jaar bepalend en van waarde geweest. Leeds United heeft hem niet kunnen verleiden.

Zijn wij de enige die het verkeerd zien.
:nocheer:
 
Leuk, keek dus net ff op Transfermarkt, Max zijn pa is spitsentrainer, mocht je denken dat wij ons soms schamen voor Max, denk dan aan zijn pa...
 
Leuk, keek dus net ff op Transfermarkt, Max zijn pa is spitsentrainer, mocht je denken dat wij ons soms schamen voor Max, denk dan aan zijn pa...
Daarom moest ie van Pa ook verdedigen. Pa was trouwens een prima voetballer: Martin Max.
 
Laatst bewerkt:

Bij de commentaren zit er eentje van Plattekar bv. Gepost om 21.58 vandaag.

Voor de duidelijkheid, ik ben Plattekar niet, maar ik had het wel kunnen typen.

Alle andere posts gaan over spelers die er niet bij zijn en over ander niet ter zake doende dooddoeners. Oftewel geen (realistische) oplossingen.

Lijkt het forum wel. 😉

Ik volg Platte op Twitter en vind 'm erg grappig (weet overigens niet of het dezelfde is0.
 
Terug
Bovenaan Onderaan