Phillipp Max (V)


Dat zou lekker zijn zeg. Mauro en Oppegard links, Mwene, Sambo en Hoever rechts lijkt me prima.
In een tijd dat PSV elke stuiver moet omdraaien en grote uitgaande transfers worden uitgesteld zou ik dat geld altijd pakken. Mwene is linksbenig, dus kan ook prima uit de voeten als linksback. Dus dan heb je twee rechtsbacks, twee linksbacks en multipositionele back.
 
Ik ben niet zo’n Max-fan, dus hem verkopen en vooral zeker weten dat hij niet meer opgesteld kan worden, vind ik al winst. Al heeft hij er natuurlijk best een goede pot tussen zitten zo nu en dan.
Zijn verkoop is bespreekbaar, hoewel ik wel het gevoel heb dat hij weer in de lift zit. Als hij gaat, moet er echter wel een vervanger gehaald worden. Vorig seizoen zaten we al aardig krap achterin, dus we moeten niet zomaar een potentiele basisklant laten vertrekken zonder daar op in te spelen.
 
Zijn verkoop is bespreekbaar, hoewel ik wel het gevoel heb dat hij weer in de lift zit. Als hij gaat, moet er echter wel een vervanger gehaald worden. Vorig seizoen zaten we al aardig krap achterin, dus we moeten niet zomaar een potentiele basisklant laten vertrekken zonder daar op in te spelen.
True. Aanvallend doet hij weer mee. Verdedigend blijft het matig, vind ik. Ook tegen Betis. Maar goed, zolang jij maar aanvalt, kan je tegenstander dat in ieder geval niet. :)
Wie zou een evt. goede vervanger zijn?
 
True. Aanvallend doet hij weer mee. Verdedigend blijft het matig, vind ik. Ook tegen Betis. Maar goed, zolang jij maar aanvalt, kan je tegenstander dat in ieder geval niet. :)
Wie zou een evt. goede vervanger zijn?
Weer die Rodriguez :) Erg stabiele LV.
Ik ben ook wel fan van Wittek. Ik heb Vitesse in de Conference League gekeken en elke keer viel hij we weer positief op.
 
True. Aanvallend doet hij weer mee. Verdedigend blijft het matig, vind ik. Ook tegen Betis. Maar goed, zolang jij maar aanvalt, kan je tegenstander dat in ieder geval niet. :)
Wie zou een evt. goede vervanger zijn?
Meijer van Groningen was een goeie geweest.

Ik hoop heel erg dat Mwene zijn full potential gaat laten zien, en een betrouwbare back wordt. Dan kan Mauro voor linksback gaan, en hebben we vooral een backup nodig. Het liefst iemand met een goeie voorzet.

Of Rodriguez, uiteraard. Goeie optie.
 
Meijer van Groningen was een goeie geweest.

Ik hoop heel erg dat Mwene zijn full potential gaat laten zien, en een betrouwbare back wordt. Dan kan Mauro voor linksback gaan, en hebben we vooral een backup nodig. Het liefst iemand met een goeie voorzet.

Of Rodriguez, uiteraard. Goeie optie.
Rodriguez vond ik ook wel een lichtpuntje in die pijnlijke 2e seizoenshelft toen. Waar speelt hij nu?
 
True. Aanvallend doet hij weer mee. Verdedigend blijft het matig, vind ik. Ook tegen Betis. Maar goed, zolang jij maar aanvalt, kan je tegenstander dat in ieder geval niet. :)
Wie zou een evt. goede vervanger zijn?
Jetro is volgens mij nog vrij! :maniac:
 
Weer die Rodriguez :) Erg stabiele LV.
Ik ben ook wel fan van Wittek. Ik heb Vitesse in de Conference League gekeken en elke keer viel hij we weer positief op.
Wittek is ook meer een aanvaller dan verdediger.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan