Philipp Mwene (V)

Dit, we zijn PSV, we spelen met toppers aangevuld met stabiele spelers die nooit een 8 scoren maar ook nimmer door het ijs zakken. Mwene valt in die 2e categorie en ik ben blij dat ie er weer is.
Helemaal eens. Onderschatte speler. Mene op rechts en hopelijk snel Mauro op links. Hoever kan uitstekend voetballen maar is verdedigend slapjes.
 
Hoever kan er verdedigend geen reet van en gaat dat ook niet leren zoveel basis fouten en elke tegenstander gaat hem die hij heeft gehad 1 op 1 zeer gemakkelijk voorbij.
Ik snap ook niet hoe hij gescout is. Het niveau dat hij hier laat zien, is gewoon precies wat hij bij Wolverhampton liet zien. Laat vaak zijn mannetje lopen en is geen killer; lijkt ook elke defensieve meter niet te willen lopen. (Elke aanvallende meter daarentegen)

Overigens is Branthwaite defensief niet eens beter dan dit.
 
Toch ineens Mwene-fan geworden? :D
Nee zeker niet is ook ongeschikt voor de ambitie die de club zegt te hebben. Maar wel 2 klassen beter dan Hoever die kan er werkelijk weinig van de RB van RKC is zelfs een vooruitgang. Verdiend erg veel geld voor wat ie kan hoe is het mogelijk.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Nee zeker niet is ook ongeschikt voor de ambitie die de club zegt te hebben. Maar wel 2 klassen beter dan Hoever die kan er werkelijk weinig van de RB van RKC is zelfs een vooruitgang. Verdiend erg veel geld voor wat ie kan hoe is het mogelijk.
Helemaal mee eens hoor. Hoever maar in Jong PSV stallen en Sambo naar de A-selectie.
 
Met de komst van Dest zal de transfer van Mwene naar Mainz waarschijnlijk snel geregeld worden gok ik.
 
Bijna kogeltje rond lees ik in het ED. Dat dat geen posts oplevert, en zijn gehele aanwezigheid tot zeven paginas reikt op het forum, lijkt me genoeg te zeggen.

Die gaat niet gemist worden.
 
Als ik heel eerlijk ben, had ik hem liever gehouden dan Dest. Vooral naar het financiële plaatje kijkende dan, en stiekem ook een beetje naar de verdedigende kwaliteit. Mwene was nooit de back die 10 assists gaat leveren door ze iedere wedstrijd prachtig op het koppie van Luuk te leggen, maar verdedigend vond ik hem wel degelijk. Maar goed, het is nu ook weer geen ramp en zoals Okido! stelt blijkt dat hij weinig indruk heeft gemaakt.

Misschien moeten we ook gewoon wat meer aandacht geven aan de 'stille krachten'.
 
Als ik heel eerlijk ben, had ik hem liever gehouden dan Dest. Vooral naar het financiële plaatje kijkende dan, en stiekem ook een beetje naar de verdedigende kwaliteit. Mwene was nooit de back die 10 assists gaat leveren door ze iedere wedstrijd prachtig op het koppie van Luuk te leggen, maar verdedigend vond ik hem wel degelijk. Maar goed, het is nu ook weer geen ramp en zoals Okido! stelt blijkt dat hij weinig indruk heeft gemaakt.

Misschien moeten we ook gewoon wat meer aandacht geven aan de 'stille krachten'.
Stille kracht, of de zesjes die eigenlijk geüpgraded moeten worden? Zeg het maar!
 
Stille kracht, of de zesjes die eigenlijk geüpgraded moeten worden? Zeg het maar!
Om PSV sterker te maken, is dat natuurlijk nodig. Er is echter veel twijfel of Dest wel net dan een zesje is. Wel qua salaris. En kan PSV het zich veroorloven om 20 dure basisspelers in de selectie te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan