Philipp Mwene (V)

Daarin verschillen de meningen wie beter is. Mwene was ook op linkback inzetbaar nu heb je daar alleen nog Opegard als er wat met Max gebeurt. En ook voor Teze is geen vervanger beschikbaar.
Klopt wat je zegt hoor. Ik was alleen met de vergelijking Mwene-Teze bezig.
 
Nee hoor die heeft itt Sangare geen fanclub met een voorzitter CNG MrKrateos. Dus ik voorspel dat niemand hem gaat missen. En Teze is niet minder dan hem, in geen enkel opzicht niet!
Vind hem op rechtsback verdedigend tot nu toe wel zwakker (niet dat Mwene sterk was). Maar mooi moment voor Teze om te bewijzen dat hij in de basis hoort.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mwene laat een prima ontwikkeling zien…maar wel eentje die ik hem liever zie maken bij FC Groningen of zo…
Als ie dit niveau kan vasthouden en ook Europees zich laat zien zou ik 'm gewoon ook volgend seizoen bij de selectie houden.
 
Taakgerichte no-nonsense speler die nooit door de ondergrens gaat. Precies het type speler dat bij 'systeem-trainers' als eerste op het formulier komt te staan. Wmb geen basismateriaal maar wel nuttige back-up speler.
Ik ben gecharmeerd van m in ieder geval. Juiste mentaliteit en kan aardig voetballen.. ook verdedigend voldoende..
 
Verdedigend vind ik hem maar matig, maar in de opbouw meer dan prima! Krijgt van mij toch altijd wel een 7-.
Terwijl ik hem juist de eerste maanden in de opbouw echt slecht vond. Sinds Madueke niet meer rechts staat, maar Doan, speelt Mwene ook aanvallend een belangrijkere rol.
 
Terwijl ik hem juist de eerste maanden in de opbouw echt slecht vond. Sinds Madueke niet meer rechts staat, maar Doan, speelt Mwene ook aanvallend een belangrijkere rol.
Hij lijkt ook iets meer te durven. Eerst rende hij met de bal naar voren om vervolgens te kappen en de bal terug te spelen naar Ramalho.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan