Philipp Mwene (V)

Prima opvulling. Hoeft Max niet alle 34 wedstrijden 90 min te spelen maar kunnen we heb ook is rust geven. Goede zet dit.
Dat ja, met de intensiteit van wedstrijden en gewenste arbeid in wedstrijden is een flink bredere bank met kwaliteit een must. Wat dat betreft kan Luuk er zo bij ;).
 
Nou nog van het onzalige idee afstappen dat Teze rechtsback is. Die jongen moet gewoon lekker in het centrum staan.
 
Hmm de jong heeft wel geleerd van vorige zomer zo lijkt het. In dit tempo heeft hij volgende week de selectie al rond. Maar ik mag wel hopen dat hij een back up is. Het is wel een multi functionele speler, die zijn altijd wel nuttig
 
Goed, ik ben niet overdonderd door zijn stats. Maar als het een back-up is, dan laat ik me graag verrassen. Het feit dat John als een sneltrein spelers aan het binnenhalen is, zie ik echt als een groot pluspunt.
Eens, hij is 27 en ik vraag me af waarom hij nog niet bij het nationale elftal van Oostenrijk heeft gespeeld. Heeft wel 20 Bundesliga wedstrijden in de benen dit seizoen, kan op beide back posities spelen en is transfervrij dus ik vind het wel positief dat hij deze kant op komt.
 
Dus Mwene - Teze - Ramalho - Max als basis komend jaar... Als Max terug op z'n niveau van 't eerste half jaar wordt vind ik dat best een interessante linie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan