PSVynadaMas
Invaller
En toch opstellen op RB in een lastige uitwedstrijd. Luckassen was echt een drama op RB, nooit maar dan ook nooit meer opstellen op die positie. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door Mokthar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hij zit vanavond ergens bij zo'n ajaksprogramma aan tafel.
En je kan het nog navertellen ook(wat mij betreft zoals het heurt)
Cocu is ondanks de 3 punten kwaad op zijn jongens...wanneer wordt hij nou eens een keer kwaad op zichzelf...? Per slot van rekening is hij toch verantwoordelijk voor het vertoonde spel en als dat spel hem niet bekoort, waarom grijpt hij dan niet direct na rust in? Cocu is ongeloofwaardig in zijn kritiek....de hele voorhoede heeft vandaag gefaald...stel dat er scouts vanuit Spanje of Engeland naar deze topper waren komen kijken voor Lozano, dan zouden ze op basis van deze wedstrijd echt niet hoger dan 15-20 miljoen euro bieden, terwijl op basis van de voorgaande wedstrijden bedragen van rond de 40 miljoen genoemd werden....en ook Locadia heeft vrijwel niets laten zien en tot slot deed Luuk weer eens voor spek en bonen mee...maar om terug te komen op mijn kritiek: het is makkelijk om de vinger te wijzen naar de spelers, maar Cocu moet hand in eigen boezem steken en eens een keer zichzelf goed bekijken in de spiegel....splinter in andermans oog wel zien, en balk in eigen ogen niet....!!
3 punten heerlijk gestolen zijn aan het einde doorslaggevend. De backs van Zwolle kunnen we misschien ophalen in de winterstop.
Cocu is ondanks de 3 punten kwaad op zijn jongens...wanneer wordt hij nou eens een keer kwaad op zichzelf...? Per slot van rekening is hij toch verantwoordelijk voor het vertoonde spel en als dat spel hem niet bekoort, waarom grijpt hij dan niet direct na rust in? Cocu is ongeloofwaardig in zijn kritiek....de hele voorhoede heeft vandaag gefaald...stel dat er scouts vanuit Spanje of Engeland naar deze topper waren komen kijken voor Lozano, dan zouden ze op basis van deze wedstrijd echt niet hoger dan 15-20 miljoen euro bieden, terwijl op basis van de voorgaande wedstrijden bedragen van rond de 40 miljoen genoemd werden....en ook Locadia heeft vrijwel niets laten zien en tot slot deed Luuk weer eens voor spek en bonen mee...maar om terug te komen op mijn kritiek: het is makkelijk om de vinger te wijzen naar de spelers, maar Cocu moet hand in eigen boezem steken en eens een keer zichzelf goed bekijken in de spiegel....splinter in andermans oog wel zien, en balk in eigen ogen niet....!!
Gestolen overwinningen in de slotseconden. Ergerlijk bij de concurrent maar zo heerlijk als het je zelf overkomt
Op naar weer een week met het zure Randstadvolksv2:
Mijn verwachtingen van PSV zijn al niet hoog, gezien het hele niveau van de Eredivisie en de selectie die PSV heeft. Als ze spelen zoals tegen Twente of tegen Utrecht, dan vind ik 't al prima (70 minuten domineren en het 30 minuten moeilijk hebben). Dat is namelijk de realiteit waar we in zitten. Maar vandaag was echt bar, bar en bar-slecht. Er was maar 1 ploeg die voetbalde en verdiende te winnen en dat was PEC. Leuk hoor, zo'n overwinning, ik was er ook blij mee, maar dit was echt een regelrechte schande. Er zat totaal geen voetbal in de ploeg, simpele ballen over de grond die niet aankwamen, verkeerde aannames, man man man. Kampioenschappen zijn vaak ook leuk omdat je later de mooie wedstrijden of het machtsvertoon van je club herinnert, maar dit wordt op deze manier een heel pover kampioenschap. Voetbal draait voor mij persoonlijk vooral om kijkplezier en PSV heeft vandaag gewoon echt een wanprestatie geleverd.
En toch opstellen op RB in een lastige uitwedstrijd. Luckassen was echt een drama op RB, nooit maar dan ook nooit meer opstellen op die positie. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door Mokthar.
Hugo Borst zei:"Nou, dit vond ik ervan: PSV maakte slechts één goal, maar dat hadden er twaalf moeten zijn. Zelden heb ik middenvelders en voorhoedespelers elkaar zo goed zien vinden. Zo gek is dat niet, want alle spelers hebben een oog-strelende techniek en een verbluffend tactisch inzicht. Dat er niet meer ingingen lag aan de valse scheidsrechter, de gruwelijke overtredingen der PEC-verdedigers en de briljante doelman van de thuisclub"
Gewoon, omdat zij echte mannen zijn die wel tegen kritiek kunnen.
Zegt degene die al een week loopt te huilen omdat mensen kritiek hebben op zijn column. Volgens mij is meneer zelf ook op zijn Rotterdamse pikkie getrapt.