PEC Zwolle - PSV | Zondag 19 november 2017 | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PEC Zwolle - PSV 0-1

Balbezit 57% - 43%
Shots on target 8-2
Shots of target 7-3

Goals 0-1 :nehneh:

:p

 
Ik ben reuze blij met de 3 totaal onverdiende punten vandaag.....8 punten voorsprong blijft gehandhaafd, maar Zwolle was vandaag duidelijk een tikkeltje beter....0-0 was een logische eindstand geweest...maar goed, als we uiteindelijk met dit soort matig spel toch kampioen worden, dan hoor je mij in april niet klagen...uitdrukkelijk verzoek aan Brands om eindelijk eens wat versterkingen ( minimaal 2) in de verdediging te halen in de winterstop....
 
Zo is dat.Bovenaan staan is altijd terecht. Zwolle had het af moeten maken en dat hebben ze verzuimd. Deksel...neus.

Klopt. Ik verwoordde het niet correct. Ik doel natuurlijk op het feit dat we los staan met veel meer punten dan zou moeten'. Mazzelaars zijn we.
 
Zo, he! Lullig voor PEC...toch een club die (voor mij in ieder geval) wel de gunfactor ook een beetje heeft. In de eerste helft was PSV niet goed, maar kreeg wel de betere kansen. In de tweede helft was het dramatisch. Een beetje zoals tegen Feyenoord. Niet te lang bij stilstaan (alhoewel het veel beter moet). Dat doelpunt was wel een heel erg lekker moment. Om mijn vrouw te citeren: "Ik wou dat ik je had gefilmd".
 
Bizar dat je nog 3 punten pakt hier. Hoeveel geluk kan je wel niet hebben. Mij hoor je niet daarover. Maar sjezus, wat komen we hier goed weg.
 
Ik ben reuze blij met de 3 totaal onverdiende punten vandaag.....8 punten voorsprong blijft gehandhaafd, maar Zwolle was vandaag duidelijk een tikkeltje beter....0-0 was een logische eindstand geweest...maar goed, als we uiteindelijk met dit soort matig spel toch kampioen worden, dan hoor je mij in april niet klagen...uitdrukkelijk verzoek aan Brands om eindelijk eens wat versterkingen ( minimaal 2) in de verdediging te halen in de winterstop....

In de winterstop en het woordje versterking gaan geloof ik meestal niet zo goed samen.

Voor volgend seizoen moet er wel een adequate vervanging gehaald worden voor Arias, want dat is de speler die vandaag enorm gemist werd. Brenet kan aanvallend ook al niks namelijk, dus wordt het dan wel heel erg lastig om fatsoenlijk aanvallend spel op de mat te leggen.

En Luckassen, tja, die aankoop heb ik nooit begrepen, en al helemaal niet voor de belachelijke prijs van 6 miljoen. De enige manier waarop je die aankoop nog zou kunnen redden is om hem als verdedigende/box-to-box middenvelder oid op te stellen, want in de verdediging hoort die gast gewoon echt niet thuis, hoezeer hij zichzelf ook maar als verdediger ziet. Vond het ook apart trouwens hoe hij telkens door de toch wat minder sterk ogende Mokhtar werd weggezet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is volgens mij precies wat er vandaag gebeurde...

Daarom is dit de beste uitslag. Je haalt drie punten op uit, bij aanvang van de wedstrijd nummer twee. Maar wel in de blessuretijd, en zonder hoogstaand gespeeld te hebben. Dus ik verwacht dat er weinig spelers zijn die nu denken dat ze er al zijn. Wat anders was geweest als je hier een goede 0-2 de uitslag was geweest.

En vooral: :psv2:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan