Paris Saint-Germain - PSV | Dinsdag 22 oktober | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Foot Mercato:

Donnaruma 5
Hakimi 7,5
Marquinhos 6
Pacho 6
Mendez 5
Zaire-Emery 6
Neves 5,5
Ruiz 4
Dembele 3,5
Lee 3,5
Barcola 4,5

Ik moet zeggen dat ik het met deze cijfers redelijk eens ben.
dan mag dembele een 1 hebben, die heeft daadwerkelijk niets goed gedaan en elke kans gemist.

464129140_1092166165605647_165682635093574163_n.jpg

Strijd om de bal. Wie krijgt een winstpunt en wie 2 verliespunten?

Dams stond in de weg - en tikte de bal volgens mij nog aan. Vond het niet zo'n slipper.
Dams stond niet alleen in de weg hij toucheerde licht de bal waardoor deze iets naar beneden bewoog
Andere observatie: bij het VAR moment zijn we echt goed weggekomen. Boscagli raakte eerst het rechterbeen van Ascensio waardoor deze de bal miste, en daarna speelde hij de bal.
Dus die twee momenten kunnen we tegen elkaar wegstrepen.
Verder hadden beide ploegen gebrek aan kwaliteit in afmaken (Dembele, Barcola, Til, Baka)

Laatst bewerkt:
Ongelooflijk wat ik hier van sommige forummers aan kritiek tegenkom na het (snel) doorlezen van 49 pagina's.

Zonder veel verwachting zitten mijn vrouw en ik op de bank, zien de eerste 20 minuten de bui al hangen.
Dan herpakt PSV zich op grandioze wijze , Lang scoort 0-1, niet eens onverwacht in die fase..
Na de minuut zuurpruimende analisten tijdens de reclamezooi valt helaas snel de gelijkmaker.

Geweldig hoe ons PSV zich daarna blijft verweren en met nu en dan veel geluk de 1-1 uit het vuur sleept.
Fysiek en mentaal is er een topprestatie geleverd.
Zeldzaam trots (en blij) mogen we zijn vanwege deze superspannende avond dankzij onze jongens.

Voor de zoveelste keer dit seizoen de vraag,wanneer krijgt puntenpakker en nu MOTM Benitez eindelijk contractverlenging?
En wat een baas is onze Luuk.
Jammer van de steeds door zijn loopvermogen gevaarlijke en hier ondergewaardeerde Guus dat hij Noa een tweede goal gunde.
1-2 zou nog mooier geweest zijn, maar eerlijk is eerlijk, PSG verknoeide nog meer kansen dan wij tegen Sporting.

En nog een uitblinker; de Zweedse scheidsrechter die volstrekt objectief - dus geen meten met twee maten - en zeer goed floot en zelfs de penalty durfde terugdraaien.
Kunnen ze in Zeist dit duel als voorlichtingsfilm afdraaien voor Danny Makkelie cum suis met hun inconsequente optredens?
Dan kijkt het zaterdag in dat opzicht ook eens wat plezieriger - zeker zonder commentaar geluid - als we tegen PEC Zwolle hopelijk naar de 30 uit 10 gaan.
Forza PSV.

Ongelooflijk wat ik hier van sommige forummers aan kritiek tegenkom na het (snel) doorlezen van 49 pagina's.

Zonder veel verwachting zitten mijn vrouw en ik op de bank, zien de eerste 20 minuten de bui al hangen.
Dan herpakt PSV zich op grandioze wijze , Lang scoort 0-1, niet eens onverwacht in die fase..
Na de minuut zuurpruimende analisten tijdens de reclamezooi valt helaas snel de gelijkmaker.

Geweldig hoe ons PSV zich daarna blijft verweren en met nu en dan veel geluk de 1-1 uit het vuur sleept.
Fysiek en mentaal is er een topprestatie geleverd.
Zeldzaam trots (en blij) mogen we zijn vanwege deze superspannende avond dankzij onze jongens.

Voor de zoveelste keer dit seizoen de vraag,wanneer krijgt puntenpakker en nu MOTM Benitez eindelijk contractverlenging?
En wat een baas is onze Luuk.
Jammer van de steeds door zijn loopvermogen gevaarlijke en hier ondergewaardeerde Guus dat hij Noa een tweede goal gunde.
1-2 zou nog mooier geweest zijn, maar eerlijk is eerlijk, PSG verknoeide nog meer kansen dan wij tegen Sporting.

En nog een uitblinker; de Zweedse scheidsrechter die volstrekt objectief - dus geen meten met twee maten - en zeer goed floot en zelfs de penalty durfde terugdraaien.
Kunnen ze in Zeist dit duel als voorlichtingsfilm afdraaien voor Danny Makkelie cum suis met hun inconsequente optredens?
Dan kijkt het zaterdag in dat opzicht ook eens wat plezieriger - zeker zonder commentaar geluid - als we tegen PEC Zwolle hopelijk naar de 30 uit 10 gaan.
Forza PSV.
Eens met de analyse over het spel van PSV. Ze spelen uit tegen Europese top, en halen daar met geluk, zweet en slimmigheid een gelijkspel weg. Spannende wedstrijd, leuk om te zien.

Heb net even de samenvatting gekeken, met zweet in de bilnaad, ook al wist ik al dat het goed afliep. Ben blij dat ik de wedstrijd niet live heb gezien, ik zou in 1 avond door al mijn hartpillen heen gegaan zijn!

Heb net even de samenvatting gekeken, met zweet in de bilnaad, ook al wist ik al dat het goed afliep. Ben blij dat ik de wedstrijd niet live heb gezien, ik zou in 1 avond door al mijn hartpillen heen gegaan zijn!
De laatste 20 minuten waren echt spannend

De laatste 20 minuten waren echt spannend
Een tijd geleden dat ik zo een wedstrijd van PSV heb beleefd. Komt ook wel door de flinke strijd van onze jongens. Ben er eigenlijk wel trots op en verdrukt een beetje het gevoel en kater die ik na Sporting nog had.

Boscagli die als een strijder na vijf veldslagen naar de scheids loopt na zijn tackle (penaltymoment, mooi beeld), Flamingo die fantastisch alles afblokt en Mauro's tekortkomingen oplost. Luuk die 373 sprints heeft getrokken van zijn positie en weer terug naar de eigen 16. Dams die het stront voor zijn ogen loopt tegen Dembele en Hakimi. Benitez met heldenwerk in de goal. Tillman als alleskunner die een topwedstrijd speelt en ongelofelijk veel arbeid heeft geleverd.

Dat is mooi, ik hoop dat in de rest van de CL-campagne ook weer te zien. Met dit vuur en hopelijk wat jongens weer fit halen we de volgende ronde. :PSV:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan