Ongelooflijk wat ik hier van sommige forummers aan kritiek tegenkom na het (snel) doorlezen van 49 pagina's.
Zonder veel verwachting zitten mijn vrouw en ik op de bank, zien de eerste 20 minuten de bui al hangen.
Dan herpakt PSV zich op grandioze wijze , Lang scoort 0-1, niet eens onverwacht in die fase..
Na de minuut zuurpruimende analisten tijdens de reclamezooi valt helaas snel de gelijkmaker.
Geweldig hoe ons PSV zich daarna blijft verweren en met nu en dan veel geluk de 1-1 uit het vuur sleept.
Fysiek en mentaal is er een topprestatie geleverd.
Zeldzaam trots (en blij) mogen we zijn vanwege deze superspannende avond dankzij onze jongens.
Voor de zoveelste keer dit seizoen de vraag,wanneer krijgt puntenpakker en nu MOTM Benitez eindelijk contractverlenging?
En wat een baas is onze Luuk.
Jammer van de steeds door zijn loopvermogen gevaarlijke en hier ondergewaardeerde Guus dat hij Noa een tweede goal gunde.
1-2 zou nog mooier geweest zijn, maar eerlijk is eerlijk, PSG verknoeide nog meer kansen dan wij tegen Sporting.
En nog een uitblinker; de Zweedse scheidsrechter die volstrekt objectief - dus geen meten met twee maten - en zeer goed floot en zelfs de penalty durfde terugdraaien.
Kunnen ze in Zeist dit duel als voorlichtingsfilm afdraaien voor Danny Makkelie cum suis met hun inconsequente optredens?
Dan kijkt het zaterdag in dat opzicht ook eens wat plezieriger - zeker zonder commentaar geluid - als we tegen PEC Zwolle hopelijk naar de 30 uit 10 gaan.
Forza PSV.