Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
idd, lees het net. bijzonder.Geen PSV supporters naar Parijs![]()
uit bericht zei:De tweeduizend supporters die via PSV een kaartje voor deze wedstrijd hebben bemachtigd krijgen het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op het rekeningnummer van de boeker. Eventuele overige kosten, bijvoorbeeld voor reis en verblijf, zullen door PSV niet worden gecompenseerd.
Geen PSV supporters naar Parijs![]()
Was het maar 'gewoon' voor PSV: winnen in de CLGewoon winnen PSV. Paris Saint Germain is helemaal niet zo goed.
![]()
Nou, dit dus….. Ze zullen wel lol gehad hebbenWel wat last-minute maar,
Bedank de 'Men in Black' in oa Lens. Toen ook geen goed woord voor over, halve uitvak gevuld met capuchons toen.
Heren, ik heb zeer onnadenkend gepland om dinsdag naar Nl te te gaan en m'n ouders te bezoeken. Nou vind m'n pa voetbal kijken met mij fantastisch, maar de wedstrijd is niet op het open kanaal, maar Ziggo Go. M'n ouders hebben geen Ziggo, maar KPN (dacht ik). Kunnen we de wedstrijd wel op TV kijken, en hoe?
Laptop, zoals ik normaal kijk, is geen optie. En de TV van m'n ouders is oud, net geeb zwart-wit, dus laptop screeen op TV is geen optie.
Gaarne advies, mag ook via PB.
Kroeg? Want een losse wedstrijd kopen gaat m dus niet worden als ik het zo lees.Heren, ik heb zeer onnadenkend gepland om dinsdag naar Nl te te gaan en m'n ouders te bezoeken. Nou vind m'n pa voetbal kijken met mij fantastisch, maar de wedstrijd is niet op het open kanaal, maar Ziggo Go. M'n ouders hebben geen Ziggo, maar KPN (dacht ik). Kunnen we de wedstrijd wel op TV kijken, en hoe?
Laptop, zoals ik normaal kijk, is geen optie. En de TV van m'n ouders is oud, net geeb zwart-wit, dus laptop screeen op TV is geen optie.
Nieuwe tv voor je ouders kopen.Heren, ik heb zeer onnadenkend gepland om dinsdag naar Nl te te gaan en m'n ouders te bezoeken. Nou vind m'n pa voetbal kijken met mij fantastisch, maar de wedstrijd is niet op het open kanaal, maar Ziggo Go. M'n ouders hebben geen Ziggo, maar KPN (dacht ik). Kunnen we de wedstrijd wel op TV kijken, en hoe?
Ja zoiets, onze verdediging wordt gewoon voorbij gelopen door Kolo Muani, Barcola en Dembélé.