Paris Saint-Germain - PSV | Dinsdag 22 oktober | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
8CeaVwV.png

Geen eerdere wedstrijdinfo

Laatst bewerkt:
Geen PSV supporters naar Parijs😢
idd, lees het net. bijzonder.

uit bericht zei:
De tweeduizend supporters die via PSV een kaartje voor deze wedstrijd hebben bemachtigd krijgen het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op het rekeningnummer van de boeker. Eventuele overige kosten, bijvoorbeeld voor reis en verblijf, zullen door PSV niet worden gecompenseerd.

Das best genaaid zeg maar.

Geen PSV supporters naar Parijs😢

,,PSV betreurt niet alleen het besluit van de Franse autoriteiten, maar ook de timing ervan. Alle voorbereidingen waren al getroffen en er zijn veel kosten gemaakt. Bovendien rekende de selectie van Peter Bosz op de steun van de trouwe aanhang", aldus een verklaring op de site van de landskampioen. ,,Het besluit van de Fransen kwam totaal onverwacht.”

o.O

Dit moet de UEFA niet toestaan. Dan moeten ze de wedstrijd maar in Eindhoven laten spelen.
Of helemaal niet laten spelen en PSV de 3 punten geven.

Heren, ik heb zeer onnadenkend gepland om dinsdag naar Nl te te gaan en m'n ouders te bezoeken. Nou vind m'n pa voetbal kijken met mij fantastisch, maar de wedstrijd is niet op het open kanaal, maar Ziggo Go. M'n ouders hebben geen Ziggo, maar KPN (dacht ik). Kunnen we de wedstrijd wel op TV kijken, en hoe?

Laptop, zoals ik normaal kijk, is geen optie. En de TV van m'n ouders is oud, net geeb zwart-wit, dus laptop screeen op TV is geen optie.

Gaarne advies, mag ook via PB.

Heren, ik heb zeer onnadenkend gepland om dinsdag naar Nl te te gaan en m'n ouders te bezoeken. Nou vind m'n pa voetbal kijken met mij fantastisch, maar de wedstrijd is niet op het open kanaal, maar Ziggo Go. M'n ouders hebben geen Ziggo, maar KPN (dacht ik). Kunnen we de wedstrijd wel op TV kijken, en hoe?

Laptop, zoals ik normaal kijk, is geen optie. En de TV van m'n ouders is oud, net geeb zwart-wit, dus laptop screeen op TV is geen optie.

Ziggo go app downloaden. Gratis account voor europees voetbal kijken aanmaken.

Alleen als casten op tv of laptop geen opties zijn, dan wordt het toch nog een lastig verhaal.

Kroeg? Want een losse wedstrijd kopen gaat m dus niet worden als ik het zo lees.

Nieuwe tv voor je ouders kopen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan