Pablo Rosario (M)

' talentvolle middenvelder' lol, copypaste berichtje weer.

Bruikbaar is amper nog van toepassing op hem tegenwoordig. Totaal geen kleur, geur of smaak aan, als die er is heb je weinig aan hem en speelt die niet mis je hem ook totaal niet.

RAZINHO

International
' talentvolle middenvelder' lol, copypaste berichtje weer.

Bruikbaar is amper nog van toepassing op hem tegenwoordig. Totaal geen kleur, geur of smaak aan, als die er is heb je weinig aan hem en speelt die niet mis je hem ook totaal niet.
Dus jij ruikt aan het shirt en proeft het zweet van de spelers om te bepalen of ze passen bij een club als PSV...??
Vreemde en ranzige scout ben jij, Kwakkie....Getsiederrie...!! :braak:

Rosario is duidelijk zichtbaar ‘bezig’ met die jonge gasten die aankloppen bij PSV-1.
Die jonge gasten merken dat ook op en zijn vol lof over Rosario.

Geen idee of hij een dubbel paspoort heeft, (zijn pa komt uit de Dom. Rep.)
maar Knvb, doe wat met zijn status tav andere dubbele paspoorters.

Jongen verkeert in een vormdip. Erg jammer, maar ik zie hem dit niet overwinnen in zijn eentje. Voor een jongen van zijn leeftijd is het fijner om een foutloze wedstrijd te spelen dan een wisselvallige wedstrijd waarin bij beslissend is. Een te lief manneke wat eigenlijk moet denken: "Fuck de supporters, ik ga ervoor en als ik dan kut speelt zal het wel.". Alleen met steun van de supporters denk ik dat hij zich eroverheen kan zetten.

Spandoek maken voor Dumfries en Rosario?

Het lijkt erop dat ik de enige ben die Rosario zijn beste wedstrijd sinds na de winterstop vond spelen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik hem goed vond spelen, maar ik zag wel degelijk een verbetering tov van voorgaande wedstrijden.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Jongen verkeert in een vormdip. Erg jammer, maar ik zie hem dit niet overwinnen in zijn eentje. Voor een jongen van zijn leeftijd is het fijner om een foutloze wedstrijd te spelen dan een wisselvallige wedstrijd waarin bij beslissend is. Een te lief manneke wat eigenlijk moet denken: "Fuck de supporters, ik ga ervoor en als ik dan kut speelt zal het wel.". Alleen met steun van de supporters denk ik dat hij zich eroverheen kan zetten.

Kort gezegd, we missen échte ervaring op het middenveld, type Guardado bijvoorbeeld.

Omschakeling van verdediging naar aanval, daar schort het aan. Hij kijkt teveel naar de speler die hem de bal aanspeelt, en niet naar de ruimte die voor hem ligt, en de spelers die aanspeelbaar zijn. Dus speelt hij de bal terug naar dezelde aangever.
Hij vertraagd het spel momenteel, en dat maakt PSV niet sterker, maar eerder zwakker.
Net een vet contract getekend, dan mag je wel een daadkrachig optreden verwachten, en onbevangenheid, of vraag ik teveel, ouwe zemelaar die ik voor enkelen ben...:CHEER:

Laatst bewerkt: