Pablo Rosario (M)

Het lijkt erop dat ik de enige ben die Rosario zijn beste wedstrijd sinds na de winterstop vond spelen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik hem goed vond spelen, maar ik zag wel degelijk een verbetering tov van voorgaande wedstrijden.
 
Jongen verkeert in een vormdip. Erg jammer, maar ik zie hem dit niet overwinnen in zijn eentje. Voor een jongen van zijn leeftijd is het fijner om een foutloze wedstrijd te spelen dan een wisselvallige wedstrijd waarin bij beslissend is. Een te lief manneke wat eigenlijk moet denken: "Fuck de supporters, ik ga ervoor en als ik dan kut speelt zal het wel.". Alleen met steun van de supporters denk ik dat hij zich eroverheen kan zetten.

Spandoek maken voor Dumfries en Rosario?
Kort gezegd, we missen échte ervaring op het middenveld, type Guardado bijvoorbeeld.
 
Jongen verkeert in een vormdip. Erg jammer, maar ik zie hem dit niet overwinnen in zijn eentje. Voor een jongen van zijn leeftijd is het fijner om een foutloze wedstrijd te spelen dan een wisselvallige wedstrijd waarin bij beslissend is. Een te lief manneke wat eigenlijk moet denken: "Fuck de supporters, ik ga ervoor en als ik dan kut speelt zal het wel.". Alleen met steun van de supporters denk ik dat hij zich eroverheen kan zetten.

Spandoek maken voor Dumfries en Rosario?
Omschakeling van verdediging naar aanval, daar schort het aan. Hij kijkt teveel naar de speler die hem de bal aanspeelt, en niet naar de ruimte die voor hem ligt, en de spelers die aanspeelbaar zijn. Dus speelt hij de bal terug naar dezelde aangever.
Hij vertraagd het spel momenteel, en dat maakt PSV niet sterker, maar eerder zwakker.
Net een vet contract getekend, dan mag je wel een daadkrachig optreden verwachten, en onbevangenheid, of vraag ik teveel, ouwe zemelaar die ik voor enkelen ben...:CHEER:
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was hij prima vond ik, samen met een andere controleur is het net een beetje te veel van hetzelfde. Volgend jaar zou ik er een loper a ala van ginkel graag naast zien
 
Tja, ik ben nog niet echt verknocht aan Rosario, dus ik zou niet echt wakkerliggen van een verkoop van Rosario. Natuurlijk moet hij wel een mooi bedrag opleveren. Met meerdere linksbenige middenvelders in het team, geeft dit PSV de kans een rechtsbenige type Guardado (liefst wel scorend) aan te trekken, waardoor het middenveld hopelijk beter gaat presteren dan het afgelopen seizoen.
 
https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/pablo-rosario-is-blij-als-het-weer-begint.htm
En ik maar hopen dat Sampdoria hem van PSV zou verlossen voor die 13M waarvan sprake was. Enkele miljoenen daarvan had je bij de miljoenen kunnen voegen die PSV voor Lyanco wilde betalen.

Op basis van zijn vorm de afgelopen tweede seizoenshelft vind ik Hendrix beter als controleur, als er voor 1 controleur gekozen moet worden. Ik ga er na de wedstrijd van gisteren echter vanuit dat MvB gewoon weer met het oncreatieve blok van 2 controleurs gaat spelen, waardoor alle creativiteit weer van de nummer 10 en de flanken moet komen. Erg voorspelbaar en makkelijk te verdedigen en ontregelen voor de tegenstander.
 
https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/pablo-rosario-is-blij-als-het-weer-begint.htm
En ik maar hopen dat Sampdoria hem van PSV zou verlossen voor die 13M waarvan sprake was. Enkele miljoenen daarvan had je bij de miljoenen kunnen voegen die PSV voor Lyanco wilde betalen.
Rosario begon geweldig afgelopen jaar maar viel flink terug. Iets dat je vaker ziet bij jonge talenten.
Als zijn spel van het begin van het jaar indicatief is van zijn kunnen en groei potentie, dan is Rosario gewoon een hele goede speler in spe. ALs het een tijdelijke uitschieter is, dan moet PSV het niet nalaten hem voor 13 miljoen te verkopen. Maar als zijn spel aan het begin van het jaar geen tijdelijke uitschieter is en hij gaat verder met zijn groei als speler, dan zou ik nog even wachten als PSV zijnde want hij zal het dubbele kunnen opleveren volgend jaar.
 
Rosario begon geweldig afgelopen jaar maar viel flink terug. Iets dat je vaker ziet bij jonge talenten.
Als zijn spel van het begin van het jaar indicatief is van zijn kunnen en groei potentie, dan is Rosario gewoon een hele goede speler in spe. ALs het een tijdelijke uitschieter is, dan moet PSV het niet nalaten hem voor 13 miljoen te verkopen. Maar als zijn spel aan het begin van het jaar geen tijdelijke uitschieter is en hij gaat verder met zijn groei als speler, dan zou ik nog even wachten als PSV zijnde want hij zal het dubbele kunnen opleveren volgend jaar.

https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/pablo-rosario-is-blij-als-het-weer-begint.htm
En ik maar hopen dat Sampdoria hem van PSV zou verlossen voor die 13M waarvan sprake was. Enkele miljoenen daarvan had je bij de miljoenen kunnen voegen die PSV voor Lyanco wilde betalen.

>Als je een jonge spelers als Rosario al op de keien wil zetten zegt alles. Hij speelde voortreffelijk voor de winter doch had zoals gans het team na de winterstop een mindere periode. Had het meer behouden spelen van de trainer mogelijk ook hiermee te maken.
Het is wel heel makkelijk gezegd dat de miljoenen voor Lyanco beter besteed waren , ervaring leert dat dergelijke voorspellingen dikwijls een ander verhaal geeft.
 
>Als je een jonge spelers als Rosario al op de keien wil zetten zegt alles. Hij speelde voortreffelijk voor de winter doch had zoals gans het team na de winterstop een mindere periode. Had het meer behouden spelen van de trainer mogelijk ook hiermee te maken.
Het is wel heel makkelijk gezegd dat de miljoenen voor Lyanco beter besteed waren , ervaring leert dat dergelijke voorspellingen dikwijls een ander verhaal geeft.
We gaan het zien. De Eerste seizoenshelft speelde hij, een gedeelte ervan inderdaad goed. Ik hoop dat hij dat weer gaat laten zien. Na 3 wedstrijden kunnen we de balans al opmaken., ervanuitgaande dat hij weer een basisplaats gaat krijgen. Ik wil niets liever dat Rosario, of welke andere PSV speler dan ook, gaat vlammen aankomend seizoen. Alles in het belang van PSV.
 
Wie heeft er nog enige fiducie in dat Rosario nog een breakthrough gaat krijgen in PSV 1 ?
Tot nu toe is het meer een nervous breakdown...:xp:
 
[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=9jSanpAUE4U[/VIDEO]
[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=qw2_cXVLL3Q[/VIDEO]
Wie kan er beeld bij plaatsen ?
Mooie akties Van onze Rosariooooo !!!!
Wie heeft er nog enige fiducie in dat Rosario nog een breakthrough gaat krijgen in PSV 1 ?
Tot nu toe is het meer een nervous breakdown...:xp:
Grappig maar ook pijnlijk dit onder elkaar te zien.

Hoop dat Rosario met een betere verdediging en gui naast zich wat beter gaat spelen.
 
Grappig maar ook pijnlijk dit onder elkaar te zien.

Hoop dat Rosario met een betere verdediging en gui naast zich wat beter gaat spelen.
Je snapt het niet Kira... Ik had me wezenloos gezocht naar die spaarzame goede momenten van hem, in de hoop dat Bologna hem samen met Hendrix voor die 22M kwam ophalen. Dat was dus een sarcastische post van mij.
 
Je snapt het niet Kira... Ik had me wezenloos gezocht naar die spaarzame goede momenten van hem, in de hoop dat Bologna hem samen met Hendrix voor die 22M kwam ophalen. Dat was dus een sarcastische post van mij.
Ow haha. Dacht dat dit nog dateerde van de periode dat Rosario goed speelde.
 
Ow haha. Dacht dat dit nog dateerde van de periode dat Rosario goed speelde.
Die gast heeft zoveel kansen gehad, en vrijwel alles verprutst.
Ik had het graag anders gezien, maat hij bakt werkelijk niets van... en doet inderdaad pijn aan de ogen, en mijn in mijn PSV hart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan