Overige Sporten

De waterpolosters van Nederland hebben de finale van het WK bereikt door in een spannende halve finale met 9-8 van Italië te winnen. Hiermee zijn de dames ook zeker van de Olympische Spelen. :clap:

Benieuwd of de dames ook gelijk de wereldtitel kunnen pakken.
Ja, supergaaf! Zat helaas vanmorgen in de auto. Vrijdag moet ik natuurlijk wel kijken :cool:
 
Femke Bol valt een paar meter voor de finish op de 4 x 400 meter gemengde estafette terwijl ze op kop ligt vlak voor de finish. :eek:
Sifan Hassan valt vlak voor de finish op de 10.000 meter toen ze op kop lag. :eek:

Geen wereldtitels. Het was er heel dichtbij. Hoe bizar.

Wat een avond. :maniac:
 
Wat een power en mentaliteit bij de 100 meter vrouwen. En volgens mij de Nederlandse Seedo een pr 11.11 tijdens de halve finale?

Vanmiddag later ook nog Bouju, verwacht niet dat hij onder de 10 gaat lopen maar hij is nu al vrij dichtbij.
 
Wow levensgevaarlijk Mc Leod springt ongeldig over de balk, glijdt beetje weg en probeert zich in de sprong te corrigeren. Een buikschuiver van dik 8 meter.

Andere bijzondere gebeurtenis, busje met de 200 meter lopers crasht tegen een ander busje, 1 sprinter lijkt wat last van zijn oog te hebben. Een vrijwilliger valt uit het andere busje en hinkt. Het schema is veranderd, eerst de 2e serie nu en wat er met de 1e serie gebeurt weten ze nog niet.

Een Nederlandse bij de 200 meter sprint. 4e met 22,67. Spontaan en leuk interview.
 
Femke Bol wereldkampioen 400 meter horden. Met grote overmacht. Meer dan een seconde voorsprong. 1.10 op de 2e en 1.11 op de 3e.

370515348_678449874311387_7642414768551676646_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik luister net naar de verslaggevers op de Duitse ARD. Waarom die Nederlanders zo goed zijn?
“Omdat ze topsporters vooral financieel goed begeleiden. Zowel staf als atleten. Omdat ze sport belangrijk vinden. Moeten wij ook maar eens gaan doen.”
 
Terug
Bovenaan Onderaan