Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, maar ook Lieke Klaver (waarom verandert mijn telefoon Lieke in Lekker?) liep fenomenaal. Mooie beelden hoor!Wat een eindsprint van Femke Bol.
Omdat het een smartphone is.Zeker, maar ook Lieke Klaver (waarom verandert mijn telefoon Lieke in Lekker?) liep fenomenaal. Mooie beelden hoor!
En waarom volg je deze club zo fanatiek?YES !!! Het enige team dat ik nog fanatieker volg dan PSV heeft eindelijk weer eens wat gewonnen ! Nu op naar de World Series !
https://www.mlb.com/news/orioles-clinch-2023-al-east-title
Ik heb van mijn 8e tot 10e in Baltimore gewoond. Ben daar heel snel baseball-junkie geworden en natuurlijk fan van de locale club. En dat is nooit meer overgegaan, alleen maar erger geworden. Ik heb vanochtend wel even een traantje weggepinkt.En waarom volg je deze club zo fanatiek?
Leuk, die kende ik nog niet ! Bedankt ! Iedere Orioles fan leert op jonge leeftijd al de Yankees en (in iets mindere mate) de Red Sox te haten. Dat die twee ploegen dit jaar onderaan eindigen, maakt het alleen maar mooier.Because of Eline:
Nee. Kijk ook mee op Ziggo. Tof wel. Gisteren was het beter.Weet iemand waar je buiten ziggo de wk finale rugby kan kijken?
Als reactie op je tweede punt, een record op een bepaalde afstand moet gelopen worden in een race over die afstand. Hoe knap de tussentijd ook is, het is dus geen officieel WR.![]()
Wereldrecord Ngetich bij 10 kilometer op de weg: voor eerst onder 29 minuten
De 22-jarige atlete finishte in 28.46. Een halve minuut sneller dan het oude in 2022 gelopen wereldrecord op de weg.nos.nl
1. Reactie: verdomme das rap!!
2. waarom krijgt de haas (hazin?) dat 5k record niet op haar naam?!
korfbaljack ?
Echt zulk droevig nieuws. Deze man leek voorbestemd om als eerste onder de grens van 2 uur te duiken in een officiële marathon.Wereldrecordhouder op de marathon Kelvin Kiptum (24) overleden bij ongeluk
![]()
Wereldrecordhouder op de marathon Kelvin Kiptum (24) omgekomen bij ongeluk
Kiptum maakte in 2022 zijn debuut op de marathon en verraste vorig jaar oktober door in Chicago het wereldrecord van Eliud Kipchoge uit de boeken te lopen.nos.nl
Kelvin Kiptum (24), de wereldrecordhouder op de marathon, is om het leven gekomen bij een verkeersongeval in Kenia. Dat heeft de Keniaanse minister van sport zondag bekendgemaakt. Kiptum zou begin april in Rotterdam aan de start verschijnen om daar zijn eigen wereldrecord aan te vallen. De coach van Kiptum zou ook zijn omgekomen bij het ongeval.
![]()
![]()