Overige Sporten

Zeker, maar ook Lieke Klaver (waarom verandert mijn telefoon Lieke in Lekker?) liep fenomenaal. Mooie beelden hoor!
Omdat het een smartphone is.
But seriously: Je hebt volkomen gelijk, de 400m van Lieke Klaver was echt geweldig en legde de basis voor de overwinning.
 
En waarom volg je deze club zo fanatiek?
Ik heb van mijn 8e tot 10e in Baltimore gewoond. Ben daar heel snel baseball-junkie geworden en natuurlijk fan van de locale club. En dat is nooit meer overgegaan, alleen maar erger geworden. Ik heb vanochtend wel even een traantje weggepinkt.
Because of Eline:

Leuk, die kende ik nog niet ! Bedankt ! Iedere Orioles fan leert op jonge leeftijd al de Yankees en (in iets mindere mate) de Red Sox te haten. Dat die twee ploegen dit jaar onderaan eindigen, maakt het alleen maar mooier.
 
Zo, ik moest er voor opblijven tot 1:30 in de nacht, maar de Nederlandse cricketers hebben Zuid-Afrika verslagen! Schitterende slagbeurt van de "oerhollandse" Scott Edwards leidde de ondergang van de Zuid-Afrikanen in, die met van der Dussen, de Kock, Jansen en Klaasen er Nederlandser uit zagen dan onze selectie. :lol:
 
Verhuisd naar het goede topic. PSV033 je post bracht me op het verkeerde been, dacht te lezen dat dit de chat was. Maar ging om de zeer sérieuse sport cricket, beter bekend als vrijdagvermaak voor de Indiërs in het Midden Oosten.
 

1. Reactie: verdomme das rap!!
2. waarom krijgt de haas (hazin?) dat 5k record niet op haar naam?!

korfbaljack ?
Als reactie op je tweede punt, een record op een bepaalde afstand moet gelopen worden in een race over die afstand. Hoe knap de tussentijd ook is, het is dus geen officieel WR.

Punt 1: ja, dat is inderdaad een achterlijk snelle tijd.
 

"Jij bent nog niet rijk geworden van het golfen, dus we geven je prijzengeld aan iemand die wel al rijk is geworden van het golfen!"

Wat een achterlijke regel zeg.
 
Jannik Sinner wint de Australian Open.
Hij komt met 0-2 achter tegen Daniil Medvedev, maar komt terug en wint met 3-2.
3-6, 3-6, 6-4, 6-4, 6-3
 
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers, dit weekend is weer de Enduropale. 's- Werelds grootste strandrace.

Als je het wilt volgen, streams op Motorsport TV (zaterdag en zondag vanaf 13:20) en op zondag vanaf 13:15 op de site van RedBull.
 

Wereldrecordhouder op de marathon Kelvin Kiptum (24) overleden bij ongeluk​


Kelvin Kiptum (24), de wereldrecordhouder op de marathon, is om het leven gekomen bij een verkeersongeval in Kenia. Dat heeft de Keniaanse minister van sport zondag bekendgemaakt. Kiptum zou begin april in Rotterdam aan de start verschijnen om daar zijn eigen wereldrecord aan te vallen. De coach van Kiptum zou ook zijn omgekomen bij het ongeval.

:eek: :sad:
 

Wereldrecordhouder op de marathon Kelvin Kiptum (24) overleden bij ongeluk​


Kelvin Kiptum (24), de wereldrecordhouder op de marathon, is om het leven gekomen bij een verkeersongeval in Kenia. Dat heeft de Keniaanse minister van sport zondag bekendgemaakt. Kiptum zou begin april in Rotterdam aan de start verschijnen om daar zijn eigen wereldrecord aan te vallen. De coach van Kiptum zou ook zijn omgekomen bij het ongeval.

:eek: :sad:
Echt zulk droevig nieuws. Deze man leek voorbestemd om als eerste onder de grens van 2 uur te duiken in een officiële marathon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan