Overige Sporten

Nou, sensatioe is wat overdreven. Die indoor atletiek records zijn redelijk onbelangrijk. Zo had je vroeger nellie Cooman, die liep ook altijd die indoor records op de 60m stuk, maar kwam er op de 100m tegen de echte topper niet aan te pas.
Ze is Europees kampioene op indoor en outdoor 400m toch? Haar 49.44 outdoor op een 400m is ook wereldtop (3 loopsters sinds 2020 die sneller waren)?
 
Laatst bewerkt:
Ze is Europees kampioene op indoor en outdoor 400m toch? 49.44 outdoor op een 400m is ook wereldtop (3 loopsters sinds 2020 die sneller waren)?
Je zal gelijk hebben. Ik hoop alleen dat ze ook records gaat breken outdoor en medailles gaat/blijft winnen op WKs en OS. Daar is de glorie te behalen, zo'n incourant indoor record is zo typisch nederlands.
 
Je zal gelijk hebben. Ik hoop alleen dat ze ook records gaat breken outdoor en medailles gaat/blijft winnen op WKs en OS. Daar is de glorie te behalen, zo'n incourant indoor record is zo typisch nederlands.
Incourant was de 500m indoor een paar week terug. Deze is een officiele afstand? ;)
 
rico bij de 60 moet je start enorm goed zijn.

Ik vind het een wereldprestatie.
Voor mij was het een klein feestje toen ik hoorde dat Femke dit record van meer dan 40 jaar oud heeft verbroken.

Heel knap hoe ze haar techniek en ontspanning zo goed kan houden. Ze is nog zo jong en volgens mij erg realistisch dus ik denk dat ze nog veel grote prestaties gaat leveren.

Bij outdoors worden volgens mij vaak betere resultaten behaald.

Incourant was de 500m indoor een paar week terug. Deze is een officiele afstand? ;)
Precies, officieel is de 400 meter de langste sprint afstand die er is.
 

Femke Bol maakt favorietenrol waar en prolongeert Europese titel op 400 meter​


Bol finishte in 49,85 en troefde daarmee de concurrentie af. Lieke Klaver pakt zilver.
 

Femke Bol maakt favorietenrol waar en prolongeert Europese titel op 400 meter​


Bol finishte in 49,85 en troefde daarmee de concurrentie af. Lieke Klaver pakt zilver.
Voor mij gevoel een unieke dubbel voor Nederland.
 

En nog een gouden plak erbij. Wat een talent.
 

Eerste hoogspring goud ooit voor Nederland. Bijzonder.
Met een hoogte die in 2002 al gesprongen werd door een Nederlander. Niveau niet erg omhoog gegaan in al die jaren.
 
Sifan Hassan doet het heel goed in haar debuut marathon in Londen. Op 20 km leek ze een blessure te hebben maar op 30 km sluit ze weer aan bij de kopgroep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan