Overige Sporten

Ik wil niet rasistisch doen, maar dat een blanke Nederlandse het gewoon effe wint van een paar van die Jamaicanen is toch ook een godswonder :D

thats-racist.gif
 
Dafne Schippers heeft met 21,63 de 4e tijd ooit gelopen op de 200 m vrouwen. Alleen Florence Griffith-Joyner 2x (21,34 en 21,56) en Marion Jones (21,62) waren ooit sneller.

Dit is een historische overwinning in een schitterende tijd. (Y)

Inderdaad onvoorstelbaar. En wat een eindschot. Van plek 4 naar de winst. Schitterend!
 
Prachtige etappeoverwinning in de Vuelta voor Lindeman. Zware etappe met finish bergop. Froome verliest veel tijd.
 
Dafne Schippers heeft met 21,63 de 4e tijd ooit gelopen op de 200 m vrouwen. Alleen Florence Griffith-Joyner 2x (21,34 en 21,56) en Marion Jones (21,62) waren ooit sneller.

Dit is een historische overwinning in een schitterende tijd. (Y)
ja en die Florence zat onder de dope, geweldige prestatie Schippers
 
ja en die Florence zat onder de dope, geweldige prestatie Schippers

Het dopinggebruik van Florence Griffith-Joyner is nooit bewezen. Ze was zoveel beter dan alle concurrentes, dat haar wereldrecords op de 100 en 200 meter midden 2015 nog steeds 'overeind staan'. Mede door deze overmacht werd ze vaak beschuldigd van dopinggebruik. Dit is echter nooit bewezen.
Marion Jones heeft wel zeker doping (epo) gebruikt. Hiervoor is zelfs een rechtszaak geweest waarin ze bekende doping gebruikt te hebben.
 
Rugby.
Wales-Zuid Afrika.
Jammer dat de verslaggevers zo partijdig zijn.
Kijkt gewoon niet lekker.
Ik was neutraal, maar vanwege de commentatoren ben ik nu toch voor Wales, merk ik.
Raar hoe dat werkt in een hersenpan: plots heb je voorkeur om onduidelijke reden.
 
Laatst bewerkt:
Nou, de avond voor ons PSVers was niet fijn, maar wees blij, je bent geen supporter van het Franse rugbyteam :D
 
Goh handbaldames halve finale gehaald.
Estavana Polman, Yvette Broch. Lois Abbingh.
Lekker temperamentvol spul.
Ziet er leuk uit.
 
Handbaldames na een 30-25 winst op Polen naar de finale van het WK. :clap:

Als ze dit winnen zijn ze de sportploeg van het jaar, maar die prijs is vorige week al uitgereikt. :rolleyes: :eehh:
 
Terug
Bovenaan Onderaan