Overige Sporten

Volgen jullie het nederlands hockey team een beetje? Na een knappe overwinning is zojuist Australie opzij gezet en staan ze in de finale van de Hockey World League. Knap! Mooie veldsport en het zijn niet van die watjes als de gemiddelde voetballer.

Als ik een wedstrijdje mee kan pakken (op tv) dan kijk ik meestal wel, weet je of die finale ergens te zien is (buiten het stadion om...).
 
Als ik een wedstrijdje mee kan pakken (op tv) dan kijk ik meestal wel, weet je of die finale ergens te zien is (buiten het stadion om...).

De finale is gister al gespeeld. Zie hier:
[video]http://nos.nl/video/599224-hockeyers-heersen-in-finale-hwl.html[/video]
 
De finale is gister al gespeeld. Zie hier:
[video]http://nos.nl/video/599224-hockeyers-heersen-in-finale-hwl.html[/url]

De wereld gaat rap aan mij voorbij...
Valt mij overigens wel op dat alle zeven gescoord werden uit een lopende aanval ipv bv een strafcorner
 
De finale is gister al gespeeld. Zie hier:
[video]http://nos.nl/video/599224-hockeyers-heersen-in-finale-hwl.html[/url]

Knappe prestatie. Wel vreemd overigens als je na zo'n dramatische voorronde nog gewoon kampioen kan worden.
 
Volgen jullie het nederlands hockey team een beetje?

Al jaren. Ik vind het absoluut zonde dat het nauwelijks een mondiale sport is te noemen. Mooie sport, veel actie.

Mooie overwinning gisteren, heb het met een half oog gekeken. Toen Van Ass net begon, wist ik niet wat ik moest denken. Hij durfde zomaar Taekema en De Nooijer uit de selectie te zetten; achteraf wat Taekema gezien terecht, die is daarna nooit meer op zijn eigen niveau gekomen. Goed is dat hij zijn selectie zeer sterk laat meedenken aan tactiek. Dat deed Marc Lammers ook bij het vrouwenteam; beiden met dus prima resultaat.
 
Is het nichtje van Woods, Cheyenne Woods (23), genoeg reden om naar vrouwengolf te gaan kijken? :p
album_large_2276053.jpg
 
Zou ie daar ook overheen zijn geweest :unsure: Zou ik eigenlijk nog nieteens zo gek vinden :p
 
ff nieuw leven inblazen.

naast voetbal groot Football fan. mijn hart is opgedeeld in rood/wit voor PSV en Philadelphia Eagles groen

#FlyEaglesFly
 
Dan is in ieder geval 2/3 PSV

Nope het is echt 50/50.
Als sport staat Football bij mij boven alles. Komt niks bij in de buurt.
Dat komt ook omdat ik vind dat het allemaal beter geregeld is. Er zijn daar geen clubs met schulden, iedereen heeft even veel spelers en de slechtste teams mogen als eerste nieuwe jonge spelers aantrekken.
En als er gespeeld word is het echt contact sport. Maar er is daar veel meer respect voor elkaar en voor de scheidsrechters. Daar zul je niet snel een speler neus tegen neus bij een scheids staan om hem de huid vol te schelden.
 
Nope het is echt 50/50.
Als sport staat Football bij mij boven alles. Komt niks bij in de buurt.
Dat komt ook omdat ik vind dat het allemaal beter geregeld is. Er zijn daar geen clubs met schulden, iedereen heeft even veel spelers en de slechtste teams mogen als eerste nieuwe jonge spelers aantrekken.
En als er gespeeld word is het echt contact sport. Maar er is daar veel meer respect voor elkaar en voor de scheidsrechters. Daar zul je niet snel een speler neus tegen neus bij een scheids staan om hem de huid vol te schelden.

Ik was voor de tampa bay buccaneers, met (toen de beste defence van de NFL)... Ik volg het echter helemaal niet meer. Hoe volg jij het, stream ofzo?
 
Schippers pakt een gouden plak op het koninginnenummer op het EK atletiek. Een voor Nederland bijna unieke prestatie!
 
Schippers pakt een gouden plak op het koninginnenummer op het EK atletiek. Een voor Nederland bijna unieke prestatie!

En voor een zevenkampster, ik vind het echt knap! Ik kijk niet alles op het EK maar Joost mag het weten (flauw)dat ik vond het ook wel mooi om te zien dat Broerse een aantal dagen geleden zo hoog spring, en dat terwijl ze zo klein is. Of gewoon even de marathon op dit moment van de vrouwen, zo lang lopen met een snelheid van 20 km per uur, de motors vallen in ieder gevallen niet snel zijwaarts met dat tempo. Er doet ook weer een Nederlandse goed mee met die groep.
 
Wow, goud voor Dubbeldam!
2014, wat een geweldig sportjaar voor Nederland: het begon met de Olympische Winterspelen, gevolgd door de Hockeyers, Oranje, EK sprint voor de vrouwelijke Dutch Usain Bolt, goud voor de team ruiters en nu goud voor Dubbeldam. En ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar....
 
Wow, goud voor Dubbeldam!
2014, wat een geweldig sportjaar voor Nederland: het begon met de Olympische Winterspelen, gevolgd door de Hockeyers, Oranje, EK sprint voor de vrouwelijke Dutch Usain Bolt, goud voor de team ruiters en nu goud voor Dubbeldam. En ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar....

Ligt eraan hoe jij darten ziet.... Anders begon het jaar meteen geweldig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan