Overige Sporten

Ligt eraan hoe jij darten ziet.... Anders begon het jaar meteen geweldig!
Vandaar dat ik al zei dat ik er een paar vast vergeten ben.
Maar zo een jaar maak je niet vaak mee. Vreemd dat men dat niet in de gaten heeft of dat iig niet meldt.
 
Vandaar dat ik al zei dat ik er een paar vast vergeten ben.
Maar zo een jaar maak je niet vaak mee. Vreemd dat men dat niet in de gaten heeft of dat iig niet meldt.

Tja, vind het lastig te duiden, weet niet of het jaar zoveel beter is dan andere jaren. Maar het zal wel naar voren komen bij het sportoverzicht van de nos aan het eind van het jaar.
 
Tja, vind het lastig te duiden, weet niet of het jaar zoveel beter is dan andere jaren. Maar het zal wel naar voren komen bij het sportoverzicht van de nos aan het eind van het jaar.
Nou, de Volkskrant geeft vandaag gehoor aan mijn oproep: 2014 het succesvolste sportjaar ooit in de geschiedenis van Nederland, schrijft de krant;)
 
Nou, de Volkskrant geeft vandaag gehoor aan mijn oproep: 2014 het succesvolste sportjaar ooit in de geschiedenis van Nederland, schrijft de krant;)

En dan nu ook weer de EK honkbal titel binnen, wat n jaar :) voor een klein landje.
 
Wat een kutvolk die Portugezen. Zelfs bij volleybal de scheidsrechter bewerken, protesteren, zuigen. Echt dit had ik bij volleybal nog nooit gezien.
 
Wat een kutvolk die Portugezen. Zelfs bij volleybal de scheidsrechter bewerken, protesteren, zuigen. Echt dit had ik bij volleybal nog nooit gezien.

Je dacht, laat me eens een volleybalwedstrijd gaan bekijken en mezelf een woede- en hartaanval bezorgen? :D

Wel weer typisch en verschrikkelijk hinderlijk wat je beschrijft... :braak:
 
Je dacht, laat me eens een volleybalwedstrijd gaan bekijken en mezelf een woede- en hartaanval bezorgen? :D

Wel weer typisch en verschrikkelijk hinderlijk wat je beschrijft... :braak:
Het pijnlijke was ook nog dat het tegen Nederland was en het Nederlandse team daar niet tegen opgewassen bleek te zijn... Herbeleving....
 
Ik golf al sinds 1988.
Ooit eens op drie cm na een 2 op een PAR 5 geslagen, net geen albatros dus. In 2003.
Wel een stuk of wat keer een 2 op een PAR 4, en dus een paar keer een 3 op een PAR 5, eagle.
En, tataratataraaa, vanavond voor het eerst een hole in one. Een keurige. Zo eentje die vertrekt en waarvan je meteen weet, die komt dichtbij.
Bal uiteraard niet schoongemaakt, datum erop geschreven en dat ding ligt nu op tafel in de huiskamer.
Die dingen gebeuren toch ook.
 
Ik golf al sinds 1988.
Ooit eens op drie cm na een 2 op een PAR 5 geslagen, net geen albatros dus. In 2003.
Wel een stuk of wat keer een 2 op een PAR 4, en dus een paar keer een 3 op een PAR 5, eagle.
En, tataratataraaa, vanavond voor het eerst een hole in one. Een keurige. Zo eentje die vertrekt en waarvan je meteen weet, die komt dichtbij.
Bal uiteraard niet schoongemaakt, datum erop geschreven en dat ding ligt nu op tafel in de huiskamer.
Die dingen gebeuren toch ook.

Nais! Zeker geen auto mee gewonnen. ;)
 
Ik golf al sinds 1988.
Ooit eens op drie cm na een 2 op een PAR 5 geslagen, net geen albatros dus. In 2003.
Wel een stuk of wat keer een 2 op een PAR 4, en dus een paar keer een 3 op een PAR 5, eagle.
En, tataratataraaa, vanavond voor het eerst een hole in one. Een keurige. Zo eentje die vertrekt en waarvan je meteen weet, die komt dichtbij.
Bal uiteraard niet schoongemaakt, datum erop geschreven en dat ding ligt nu op tafel in de huiskamer.
Die dingen gebeuren toch ook.

Gefeliciteerd. Shirt uitgetrokken en zo over de green gerend?
 
Gefeliciteerd. Shirt uitgetrokken en zo over de green gerend?

Heb ik wel ooit eens gedaan...met een regenjekkie. Medespelers/tegenstanders keken er evengoed raar van op.

Nais! Zeker geen auto mee gewonnen. ;)

Helaas, geen getuigen bij. Ik was alleen.
Gisteren wel een birdie geslagen op een kort holetje ergens in de buurt van Eindhoven. Daar was wel een getuige bij, die er helaas niet eens een bescheiden applausje voor over had...
 
Gaat er toevallig nog iemand naar de wandelvierdaagse in Valkenburg? Lijkt me sterk maar ik vraag het toch :D
 
15:30 Daphne in de finale. De Nederlandse dames moeten helaas lossen op de 10.000 meter
 
Terug
Bovenaan Onderaan