Overige Sporten

Relix

Slimste Forummer 2020
Dat was vroeger toch? Iedereen komt om te winnen, niet om mee te doen. Dat is minachting van topsport.

Ja, maar daar ben ik dus op tegen. Is dus eigenlijk een soort discriminatie. Ze laten liever medaillekanshebbers thuis om een kansloos team toe te laten.
Als je deze gedachte consequent doorvoert vraag ik me af hoe jij tegen EL en CL voetbal aankijkt. ;)

Bacchus

Ninja
Administrator
Nope te duur grapje, voor iets wat Rico wel wint, straks toch even kijken of er een streampie te vinden valt.
Ik vind het ook te duur voor een avondje t.v. maar als je ziet welke partijen je daarvoor krijgt, is het eigenlijk wel een redelijk bedrag. Veel goede vechters in de ring vandaag en Verhoeven heeft echt nog niet gewonnen van een Gerges in vorm. Da's een grote sterke kerel.
Neemt niet weg dat ik het ook wel terugkijk op YouTube of zo.

Penalty

Internationale Legende
Ik vind het ook te duur voor een avondje t.v. maar als je ziet welke partijen je daarvoor krijgt, is het eigenlijk wel een redelijk bedrag. Veel goede vechters in de ring vandaag en Verhoeven heeft echt nog niet gewonnen van een Gerges in vorm. Da's een grote sterke kerel.
Dat hadden ze toch veel beter uit kunnen zenden op een commerciële zender, waarbij reclameblokken een hoop geld opleveren. Of zijn er zoveel mensen bereid om extra geld te betalen om een kickbockwedstrijd te kijken?
Van mij mogen ze zich overigens gratis op hun bek slaan en tegen de benen schoppen. Ze doen maar.

Laatst bewerkt:

Luc de Jong

Routinier
Snap het ook wel, zij moeten ook de inkomsten hebben, Groenhart vs Doumbe belooft ook een pracht duel te worden, heb altijd veel respect voor Groenhart, komt over als een relaxte gast.

Bacchus

Ninja
Administrator
Snap het ook wel, zij moeten ook de inkomsten hebben, Groenhart vs Doumbe belooft ook een pracht duel te worden, heb altijd veel respect voor Groenhart, komt over als een relaxte gast.
En een heerlijke lowkick. (Vond ik van Saki ook altijd)
Mooiste 'stance' vond ik altijd Glaube Feitosa, die stond zo mooi rechtop en gooide dan zo'n kogelharde ax kick. Prachtig om naar te kijken.

Bacchus

Ninja
Administrator
Hoe zou dat toch komen, ik zeg flikker er een miljoentje of 5 tegenaan en doe een diepgravend onderzoek :FP:
Flikker die 5 miljoen dan maar deze kant op en dan typ ik over een jaartje wel dat de mensen minder fit zijn geworden omdat hun sportclubs dicht waren en het weer in het vroege voorjaar niet bepaald uitnodigde tot lekker in je eentje buiten sporten.

Mikasa

Internationale Legende
Flikker die 5 miljoen dan maar deze kant op en dan typ ik over een jaartje wel dat de mensen minder fit zijn geworden omdat hun sportclubs dicht waren en het weer in het vroege voorjaar niet bepaald uitnodigde tot lekker in je eentje buiten sporten.
Ik kan heel goed rapporten schrijven. Samen doen?

Bovenaan Onderaan