Overige Sporten

Jij hebt zeker nog nooit spelers als Fognini en Kyrgios zien spelen? Die mekkeren net zoveel als McEnroe en Connors in hun tijd.

Ok, jij vindt tennis dus niks ;). Kan ik me voorstellen, ik heb dan weer niks met vechtsporten en paardensport. Als ze die twee nou eens gingen combineren, dan werd het misschien nog interessant:ROFL:.
Schaakboksen bestaat al wel heel wat jaren. Super grappig. Je kunt winnen met boksen, maar ook door de ander te verslaan met schaken.
ChessBoxing-15-958x559.jpg
 
Schaakboksen bestaat al wel heel wat jaren. Super grappig. Je kunt winnen met boksen, maar ook door de ander te verslaan met schaken.
ChessBoxing-15-958x559.jpg
Zou wel schitterend zijn, als die ene in plaats van een schaakstuk te verzetten de ander vol op z'n bek mept. Schaakstukken door de hele ring. :ROFL:
 
"Groot sportnieuws" aldus de NOS.
Kiki Bertens stopt met tennis.
Ze zegt het fysiek en mentaal niet meer te kunnen opbrengen om elke dag het maximale te presteren.

Bij PSV hebben we er meerdere zo rondlopen. :cautious: Bij de mannen welteverstaan. ;)
 
Ze zegt het fysiek en mentaal niet meer te kunnen opbrengen om elke dag het maximale te presteren.

Bij PSV hebben we er meerdere zo rondlopen. :cautious: Bij de mannen welteverstaan. ;)
Alleen bij Kiki is het vanwege de pijn, beven lamlendigheid zoals het bij een paar PSV ers vaak oogt.
 
Bij de US Open tennis heeft Botic v.d. Zandschulp, de nr. 117 van de wereldranglijst uit Veenendaal, de kwartfinales bereikt. Wordt hij de nieuwe tennisheld van Nederland? Hij mag het nu opnemen tegen Danii Medvedev, de nr. 2 van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Bij de US Open tennis heeft Botic v.d. Zandschulp, de nr. 117 van de wereldranglijst uit Veenendaal, de kwartfinales bereikt. Wordt hij de nieuwe tennisheld van Nederland? Hij mag het nu opnemen tegen Danii Medvedev, de nr. 2 van de wereld.
Ik had nog nooit gehoord van deze jongen. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan