Overige Sporten

Halve finale honkbal straks. Het zou toch wel gaaf zijn, als die mannen de finale halen!
 
Rust in vrede. Een groot motorrijder is niet meer. Een van de coureurs waarom ik motorsport ben gaan kijken. Nicky, have a good one up there :cry:
 
Humor.
De NOS heeft geen euro uitgegeven aan de Giro.

Ze hebben wél de Parijze Tenniskampioenschappen, maar, helaas, alle Nederlanders zijn uitgeschakeld. Ben je verplicht naar Dolgopolov (nr 89 wereld) tegen Proposil (nr 84) te kijken. 'Dolgopolov heeft wel machtige groundstrokes,' probeert Marcella Mesker nog wiens stem steeds treuriger klinkt. Blijkt dat er ook nog een mannelijke verslaggever in Parijs is. Aan geld geen gebrek....

En dat allemaal omdat Kiki Bertens slecht heeft gespeeld, of zoals ze zelf zegt, 'Slecht gespild'.

Ik heb niets gehoord over Robin Haasse. Hij speelde tijdens de afstraffing tegen Nadal blijkbaar het spelletje mijn naam is Haasse.
Oh nee, dat doet zijn ex-coach....
 
Laatst bewerkt:
Humor.
De NOS heeft geen euro uitgegeven aan de Giro.

Ze hebben wél de Parijze Tenniskampioenschappen, maar, helaas, alle Nederlanders zijn uitgeschakeld. Ben je verplicht naar Dolgopolov (nr 89 wereld) tegen Proposil (nr 84) te kijken. 'Dolgopolov heeft wel machtige groundstrokes,' probeert Marcella Mesker nog wiens stem steeds treuriger klinkt. Blijkt dat er ook nog een mannelijke verslaggever in Parijs is. Aan geld geen gebrek....

En dat allemaal omdat Kiki Bertens slecht heeft gespeeld, of zoals ze zelf zegt, 'Slecht gespild'.

Ik heb niets gehoord over Robin Haasse. Hij speelde tijdens de afstraffing tegen Nadal blijkbaar het spelletje mijn naam is Haasse.
Oh nee, dat doet zijn ex-coach....

En het meest kwalijke is dat er bij zowel mannelijke als vrouwelijke doubles Nederlanders spelen, maar de NOS het niet uitzendt.
 
[h=1]Parijs organiseert Olympische Spelen 2024, Los Angeles in 2028[/h] http://www.nu.nl/algemeen/4863737/parijs-organiseert-olympische-spelen-2024-los-angeles-in-2028.html

Los Angeles gaat de Olympische Spelen van 2028 organiseren, wat betekent dat Parijs vier jaar eerder aan de beurt is. De Amerikaanse stad bereikte maandag een akkoord met het Internationaal Olympisch Comité (IOC) over de voorwaarden om tot 2028 te wachten.
Los Angeles krijgt naar verluidt een flinke som geld van het IOC als het vier jaar langer kan wachten.
 
WK Atletiek

Dafne Schippers brons op de 100 m sprint
Anouk Vetter brons op de Zevenkamp
 
Op het wk atletiek staan de atleten na afloop altijd met de vlag van hun land in hun nek. Zou ik persoonlijk nooit doen. Met de Europese vlag ook niet. Maar hoe ziet de vlag van de wereld eruit? Die zou ik dan wel dragen.
Googelen leert me dat die niet bestaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan