Overige Sporten

Wat. Een. Punt. Vierde breakpoint in een hele belangrijke set.

Edit: Nummer 5. Hij weet ze lastig te maken Federer.
Edit: Nu pakt ie het punt. 5-3 voor Federer. Serveert voor de wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Federer breekt Nadal weer en het is 5-3. Het lijkt beslist. Federer gaat serveren voor de winst.
 
Lekker! Twee breakpunten weggewerkt door Federer. Nu twee punten verwijdert van het kampioenschap.

Edit: nog maar 1
 
Ik heb genoten. Terechte (en gehoopte) winnaar en een mooie spannende wedstrijd. Het is hem gegund.
 
Sets 3-2
Games 24-20
Punten 150-139

Terechte winnaar Roger Federer (Y)​​​​​​​
 
Nou he! Ik heb vanaf ongeveer 3:30 uur gekeken, precies het moment dat de comeback werd ingezet!

De eerste helft was niet bijzonder. Die heb ik in stukjes gezien omdat ik steeds indommelde.
De tweede helft en de verlenging waren geweldig. De fair catch, inches van de grond. De gegeven fout, net voor tijd , die de Falcons een field goal attempt kostte...Echt prachtig voor de neutrale kijker.
Dat vervolgens zo'n ouwe lul, de CEO, de beker krijgt en ermee gaat staan pronken, vind ik dan weer jammer. Maar goed, dat zal aan mij liggen. :D
 
De eerste helft was niet bijzonder. Die heb ik in stukjes gezien omdat ik steeds indommelde.
De tweede helft en de verlenging waren geweldig. De fair catch, inches van de grond. De gegeven fout, net voor tijd , die de Falcons een field goal attempt kostte...Echt prachtig voor de neutrale kijker.
Dat vervolgens zo'n ouwe lul, de CEO, de beker krijgt en ermee gaat staan pronken, vind ik dan weer jammer. Maar goed, dat zal aan mij liggen. :D

Ik heb het eerste kwart gezien en vond het helemaal niks. Blijkbaar daarna een verrassend verloop van de wedstrijd, maar deze sport kan me niet boeien. Na ongeveer iedere 10 tot 20 seconden ligt het "spel" weer stil.
:unsure:Waarom heet het football als het voor 90% met de handen gespeeld wordt? :re:
 
Ik heb het eerste kwart gezien en vond het helemaal niks. Blijkbaar daarna een verrassend verloop van de wedstrijd, maar deze sport kan me niet boeien. Na ongeveer iedere 10 tot 20 seconden ligt het "spel" weer stil.
:unsure:Waarom heet het football als het voor 90% met de handen gespeeld wordt? :re:

Hand Egg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan