Overige Sporten

En het sportweekend was zaterdagochtend, rond half 10 al geslaagd, daar kon PSV zelfs niks meer aan doen: De Western Bulldogs hebben na 62 jaar eindelijk weer eens de Grand Final van het Aussie rules football gewonnen ! :yeah:

In een zenuwslopende wedstrijd versloegen ze de Sydney Swans voor 100,000 toeschouwers in Melbourne.

Schitterende sport, ook al moest ik er dan om half 7 op zaterdagochtend voor opstaan.;)
 
Ik ben ook niet zo'n Nadal-fan. :shifty:
0-4 in de 2e set. Set laten lopen en alles vol op de volgende set zetten. Wie de 3e set wint maakt grote kans de wedstrijd met 3-1 te winnen.

Hij heeft nog paar goede games gespeeld. Even het gevoel weer hebben en dan inderdaad vol op de 3e set. Ik denk als Nadal de 3e set pakt, dat Federer klaar is. Alleen Nadal geeft nooit op, dus andersom zie ik het niet zo gebeuren. Dus Federer moet nu de 3e set pakken, anders zie ik hem inderdaad verliezen.
 
De eerste game houdt Federer met veel moeite zijn servicebeurt en breekt Nadal in de 2e game. Het is 2-0 voor Federer in de 3e set.
 
Hoppa! 6-1! Goede set! Beetje lastige laatste game, maar voor de rest eigen service heel eenvoudig gehouden en een dubbele break.
 
Nadal wint de 4e set met 6-3. Het is 2-2 in sets. Het kan nu alle kanten op gaan in de 5e set.
 
Terug
Bovenaan Onderaan