Overige Oud-Spelers

Jawel, een sterke beurt van de KNVB.
Beter laat dan nooit.
Kees Rijvers - 3x kampioen , 2x KNVB beker, waarvan 1 keer de double, en de UEFA Cup, is vandaag benoemd tot bondsridder vanwege zijn verdiensten.
Goed dat de sympathieke man 96 jaar oud mocht worden, anders was dit aan hem voorbijgegaan.
Maar, niet kniezen, eindelijk verdiende hulde voor de trainer die PSV aan de top bracht in de jaren 70. :)

(Ik wist niet waar dit te plaatsen want ik zie geen topic "oud trainers". Dus dan hier maar.)
 
Ruud Geels is op 75-jarige leeftijd overleden. Absolute topspits die in Nederland voor alle grote clubs speelde, dus ook voor ons.

Een minuut stilte lijkt me wel gepast vanavond.


3373012_orig.jpg
 
Ruud Geels is op 75-jarige leeftijd overleden. Absolute topspits die in Nederland voor alle grote clubs speelde, dus ook voor ons.

Een minuut stilte lijkt me wel gepast vanavond.


Bekijk bijlage 6174
Iemand die nog beter kon koppen dan Luuk.

 
Ngonge - vroeger spelend voor Jong PSV - maakt een indrukwekkende transfer naar Napoli voor 18 miljoen, vanaf Hellas Verona. Bij Jong en later vooral ook bij Groningen viel hij vooral op door slecht gedrag naast het veld. Hij was ongemotiveerd, kwam niet opdagen, belandde in het nachtleven meerdere keren in gevechten etc. Hoewel hij geweldig kan voetballen (wie herinnert zich nog die scorpion kick?) was iedereen steeds blij als hij weer vertrok.

Blijkbaar heeft hij het licht gezien. Ik hoop het voor de beste jongen.
 
Wat een pech. Ryan Thomas weer langdurig geblesseerd. Blijkbaar heeft hij gewoon geen topsportlijf.

Heel jammer. Heeft zijn portie wel al veel meer dan ruimschoots gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan