Otman Bakkal

Klopt. Dat was het beste PSV-middenveld van de laatste 5 jaar. Beter en aantrekkelijker dat het middenveld met Van Bommel, Strootman en Toivonen. Onbegrijpelijk dat PSV na de winterstop zó instortte...

Het middenveld Bommel, Strootman, Toivonen rendeerde volgens mij ook prima in het begin. Ben het dan ook niet eens met je stelling.
 
Otman terug op de Herdgang, mag voorlopig met jong PSV meetrainen om weer fit te raken.
 
Zou hij het nog kunnen?

Ik denk dat hij ondertussen al lang en breed het niveau niet meer is wat zelfs onze wisselspelers moeten nastreven. Bij Dynamo Moskou alleen maar zitten verpieteren en bij Feyenoord sloeg het ook nergens op. Wellicht een leuke speler voor een degradatiekandidaat ofzo, maar niet meer voor PSV denk ik.
 
Ik denk dat hij ondertussen al lang en breed het niveau niet meer is wat zelfs onze wisselspelers moeten nastreven. Bij Dynamo Moskou alleen maar zitten verpieteren en bij Feyenoord sloeg het ook nergens op. Wellicht een leuke speler voor een degradatiekandidaat ofzo, maar niet meer voor PSV denk ik.

Wel jammer idd.... In mijn herinnering een aardige speler die het vooral in toppers verrassend goed deed bij ons... (Het si echter lang geleden, dus wellicht dat ik me vergis)
 
In de 4-3 tegen Ajax was hij belangrijk:
https://www.youtube.com/watch?v=be55jr7N-HQ
En je kan moeilijk zeggen dat de verdediging van nu slechter is dan die van toen :D
Hij heeft een goede periode gekend (zie begin van dit topic), maar sinds die periode heeft hij jaren achtereen niks gepresteerd. Hij is nu zonder contact, dat is niet voor niks. Hij is geen backup, hij is gemeerwaarderde geen meerwaarde en derhalve geen optie.
 
Hij heeft een goede periode gekend (zie begin van dit topic), maar sinds die periode heeft hij jaren achtereen niks gepresteerd. Hij is nu zonder contact, dat is niet voor niks. Hij is geen backup, hij is gemeerwaarderde en derhalve geen optie.

Wat?
 
Ik denk dat hij ondertussen al lang en breed het niveau niet meer is wat zelfs onze wisselspelers moeten nastreven. Bij Dynamo Moskou alleen maar zitten verpieteren en bij Feyenoord sloeg het ook nergens op. Wellicht een leuke speler voor een degradatiekandidaat ofzo, maar niet meer voor PSV denk ik.
Laat maar zitten inderdaad, die Bakkal die wel een leuke speler was, is hij al lang niet meer en dat zal hij ook niet meer worden ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan