Otman Bakkal

Feyenoord zegt ook het aflopend contract van Otman Bakkal voor 1 april officieel op. Voor de middenvelder is komend seizoen in De Kuip geen plaats meer. (Bron: AD)

Dat is dan einde oefening voor Otje Bakkal.
Ik zie hem niet meer terugkmen bij een club die iets voorstelt, zeker niet bij PSV.
Jammer.
 
Feyenoord zegt ook het aflopend contract van Otman Bakkal voor 1 april officieel op. Voor de middenvelder is komend seizoen in De Kuip geen plaats meer. (Bron: AD)

Dat is dan einde oefening voor Otje Bakkal.
Ik zie hem niet meer terugkmen bij een club die iets voorstelt, zeker niet bij PSV.
Jammer.

Dan heeft hij toch niet zo'n goede indruk achtergelaten bij Fredje.
 
Als ik heel eerlijk ben, wist ik niet eens dat hij nog bij Feyenoord zat. Is hij geblesseerd? Of vaste bank/tribuneklant?
 
Indd, ik dacht dat hij in Rusland voetbalde? Hoe kom ik daar eigenlijk bij :p

Na in Rusland gespeeld te hebben, heeft hij bij Feyenoord getekend. Daar heeft hij wel wat gespeeld, maar was geen basisklant. Blijkbaar is hij dit seizoen toch nog 8 duels in actie gekomen...
 
Na in Rusland gespeeld te hebben, heeft hij bij Feyenoord getekend. Daar heeft hij wel wat gespeeld, maar was geen basisklant. Blijkbaar is hij dit seizoen toch nog 8 duels in actie gekomen...

Paar invalminuutjes, volgens mij. Apart hoe zo'n carrière als een nachtkaars uit kan gaan als je bij één club niet aan de bak komt. Hoop wel dat hij nog een leuke club kan vinden, want het is in principe wel een prima speler.
 
Paar invalminuutjes, volgens mij. Apart hoe zo'n carrière als een nachtkaars uit kan gaan als je bij één club niet aan de bak komt. Hoop wel dat hij nog een leuke club kan vinden, want het is in principe wel een prima speler.

Maar eentje die totaal niet voor zijn sport leeft of heeft geleefd.
 
Paar invalminuutjes, volgens mij. Apart hoe zo'n carrière als een nachtkaars uit kan gaan als je bij één club niet aan de bak komt. Hoop wel dat hij nog een leuke club kan vinden, want het is in principe wel een prima speler.

VI laat 99 minuten zien als je op speler zoekt, ik vermoed dat dat inderdaad het aantal minuten is dat hij in die 8 duels heeft gespeeld...
 
Feyenoord zegt ook het aflopend contract van Otman Bakkal voor 1 april officieel op. Voor de middenvelder is komend seizoen in De Kuip geen plaats meer. (Bron: AD)

Dat is dan einde oefening voor Otje Bakkal.
Ik zie hem niet meer terugkmen bij een club die iets voorstelt, zeker niet bij PSV.
Jammer.

Toch inderdaad jammer dat hij zo is afgegleden.
Ik kan me nog herinneren dat hij samen met Engelaar en Afellay (ons hele basis-middenveld) werd opgeroepen voor het Nederlands elftal. In de Eredivisie domineerden we tot de winterstop met dat middenveld waar hij deel van het uitmaakte.

Ik denk toch dat die beet van Suaréz giftig was..
 
Toch inderdaad jammer dat hij zo is afgegleden.
Ik kan me nog herinneren dat hij samen met Engelaar en Afellay (ons hele basis-middenveld) werd opgeroepen voor het Nederlands elftal. In de Eredivisie domineerden we tot de winterstop met dat middenveld waar hij deel van het uitmaakte.

Ik denk toch dat die beet van Suaréz giftig was..

Klopt. Dat was het beste PSV-middenveld van de laatste 5 jaar. Beter en aantrekkelijker dat het middenveld met Van Bommel, Strootman en Toivonen. Onbegrijpelijk dat PSV na de winterstop zó instortte...
 
Terug
Bovenaan Onderaan