Otman Bakkal

Ik vind Bakkal op dit moment tien keer zo goed spelen als Afellay.
Meneer Afellay is alleen maar met zichzelf bezig en ziet z'n teamgenoten amper staan. Bakkal is echt een speler met overzicht, diepgang en body...

Bakkal hoort gewoon in de basis...
 
Inderdaad is Bakkal de meest gegroeide speler! Laat Afellay vooral met hem meetrainen om te leren hoe je wel het overzicht bewaard.

Bravo Bakkal, jij bent een topper!
 
Bakkel is dit seizoen echt ongelooflijk sterk.
Geweldig dat hij vorig seizoen al veel tijd heeft gekregen om te groeien,
ín de schaduw van Affelay. Op Affelay wordt een veel te hoge druk gelegd.
 
Maar wat mij het meest opvalt, dat weinig mensen positief zijn over hem. Je hoort altijd afellay is boven het niveau van Psv uitgestegen(niet waar volgens mij). Maar Bakkal lijkt mij veel waardevoller voor een topclub, omdat hij fysiek sterk is, slim is, verdedigend sterk, teamspeler is dat zijn toch punten dat afellay niet in zich heeft. En waar spelers vaak op worden afgerekend.
 
Ik sta echt versteld van die jongen! Tegen l'Om viel hij mij echt positief op.
Vind het ook heel knap dat hij zo laat nog die ontwikkeling doormaakt.
4 jaar verhuurd en min of meer afgeschreven en dan keihard terug komen :D

Die gaat ook nog ver komen.
 
Bakkal is zeker een van de pluspuntjes aan het begin van dit seizoen! Hij is zeker gegroeit. Vaak een een van de betere spelers op het veld. Ik hoop dat hij na zijn blessure zijn basisplaats weer heeft.
 
Waarom staat Otje niet in de basis?? Zo'n type als hem is onmisbaar voor PSV! Onder Sef Vergoossen was hij de beste PSV-er. En hij is ook nog is een echte Eindhovense jongen.
 
Waarom staat Otje niet in de basis?? Zo'n type als hem is onmisbaar voor PSV! Onder Sef Vergoossen was hij de beste PSV-er. En hij is ook nog is een echte Eindhovense jongen.

juist toen ik gister hoorde dat afellay niet mee ging spelen dacht ik dat bakkal in de basis zou staan.
helaas was minder waar, terwijl ik vind dat bakkal altijd positief opvalt en echt kan bikkelen.
daarbij heeft die een veel betere techniek als culina en is ook veel slimmer :rolleyes:.
 
Bakkal moet lekker controlerend staan naast simons, hij heeft veel loopvermogen en diepgang, culina en mendez lekker op de bank
 
Ik dacht ook wel dat Bakkal in de basis zou staan.
Is Huub blind ofzo? Die jongen is op alle fronten veels te goed voor de bank.
 
Ik denk dat Bakkal eens te meer vandaag tegen groningen heeft bewezen dat die jongen in de basis hoort.
Wuytens is een groot talent maar Bakkal is op dit moment gewoon een betere speler zowel defensief als naar voren toe. Ik zie liever zoals Sef Vergoosen deed Simons en Bakkal op het middenveld
 
Heel simpel.. Ik roep het al vanaf het begin van het seizoen maar als Bakkal en Amrabat fit zijn moeten ze ALTIJD in de basis!!!

Wuytens en Nijland brengen op dit moment gewoon te weinig. Leuk voor later maar nu even niet.
 
Heel simpel.. Ik roep het al vanaf het begin van het seizoen maar als Bakkal en Amrabat fit zijn moeten ze ALTIJD in de basis!!!

Wuytens en Nijland brengen op dit moment gewoon te weinig. Leuk voor later maar nu even niet.

Bakkal moet zeker in de basis. Wuytens heeft daar momenteel nog niets te zoeken. Die moet nog veel leren en ook fysiek sterker worden (misschien verhuren?).
Amrabat was nog niet helemaal fit maar ik denk dat iedereen het met me eens is dat Amrabat in de basis hoort. Deze jongen word een hele goede voetballer.

Terugkomend op Bakkal. Ik denk dat hij een goede voetballer is en op dit moment een van de sterkhouders op het middenveld van PSV. Met zijn diepgang en scorend vermogen is hij ook al vaker belangrijk geweest.
 
Wat een held! Deze jongen moet altijd spelen, als Huub dat nu ook is ziet!
Als hij tegen LFC en Vitesse niet in de basis staat dan vreet ik mijn schoen op.
 
Ja inderdaad, ik heb het nu ook gelezen Merel. Nu zit je er aan vast!!! :D

Maar hij moet zeker spelen jah. Goede invalbeurt....
 
Ik neem aan dat jullie wel snappen dat ik wat extra effect aan mijn woorden wou geven? :p

Het was in eerste instantie de bedoeling dat ik zou zeggen dat ik wat ballen zou trappen en niet de ballen die je gebruikt voor voetbal, en wie is er verantwoordelijk voor de opstellingen? Juist ja, Huub :D

Gewaarschuwd mens telt voor twee :eek:

Maar dat gaat een beetje ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan