Oscar Hiljemark

Wens is hier de vader van de gedachte. Ziyech haalt rendement, is waarschijnlijk niet al te duur op te halen en zou de nodige creativiteit aan het middenveld toevoegen. Pröpper haalt een zeer matig goals/assist per wedstrijd ratio, Maher is nooit een veelvraat geweest en Guardado was blij met z'n 1ste goaltje bij PSV. We hebben rendement nodig, en Ziyech zou dat kunnen toevoegen.

Ook hier! :)
 
Oscar Hiljemark heeft het trainingskamp verlaten en is op weg naar Palermo om de transfer af te ronden.
 
Hiljemark schijnt ook het hotel te hebben verlaten en is op weg naar Palermo.
Nooit echt doorgebroken hier, en heeft op mij ook geen indruk kunnen maken.
 
Dat was gebaseerd op zijn houding en werklust, niet op zijn voetbalkwaliteiten. De aanvoerder hoeft toch niet de beste speler te zijn?
Met zijn houding en werklust was inderdaad niks mis, mogelijk dat het spel hier te snel voor m was. Hoop dat ie daar gaat slagen (hebben we n doorverkooppercentage meegenomen :unsure:)
 
Met zijn houding en werklust was inderdaad niks mis, mogelijk dat het spel hier te snel voor m was. Hoop dat ie daar gaat slagen (hebben we n doorverkooppercentage meegenomen :unsure:)

Maar als het hier al te snel was......................................
 
Wordt met heeeeeel kleine winst verkocht, wat wel mager is. Maar het is hem gegund verder.
Guardado zou hij nooit inhalen en Hendrix was hem ook al voorbijgestreefd.
Heeft laatste jaar ook weinig kans gehad, mede door blessures.

Goeie gozer en best een leuke voetballer. Alleen als het tempo te hoog werd viel hij snel door de mand, dus daar moet hij echt snel in verbeteren anders wordt Italie ook niet wat.

Succes Oscar! In ons drama-jaar was je wel een van onze beter spelers, in ieder geval qua instelling :D
 
Ik baal wel een beetje. Mooie teamspeler die, denk ik, deze zomer zomaar grote stappen kan hebben gezet. Ik had hem wel eens als box-to-box speler willen zien.
 
Sympathieke man, heeft er alleen bijna eigenhandig voor gezorgd dat we kansloos waren tegen Zenit. Komt veel te kort. Wens 'm w succes.
 
Ik baal wel een beetje. Mooie teamspeler die, denk ik, deze zomer zomaar grote stappen kan hebben gezet. Ik had hem wel eens als box-to-box speler willen zien.

Dat kan. Palermo intikken op je tomtom dan kom je een heel eind.
 
Ik baal wel een beetje. Mooie teamspeler die, denk ik, deze zomer zomaar grote stappen kan hebben gezet. Ik had hem wel eens als box-to-box speler willen zien.

Box to box betekent niet enkel hard en veel kunnen rennen.....
Maar het is goed dat je zo vaak opkomt voor de kansarmen bij psv, jongens als Nijland destijds of nu Hiljemark. Iemand moet het doen he :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan