Oscar Hiljemark

Ene Roorda oid schijnt het ook geweldig te doen in Italië bij Bologna.... Misschien is hij ook wel beter dan Schaars en Maher? Halen gewoon. Overigens is mijn buurman ook een harde werker. Wie weet is hij ook geschikt voor PSV.
 
Ene Roorda oid schijnt het ook geweldig te doen in Italië bij Bologna.... Misschien is hij ook wel beter dan Schaars en Maher? Halen gewoon. Overigens is mijn buurman ook een harde werker. Wie weet is hij ook geschikt voor PSV.

Gij bedoelt Maarten de Roon van Atlanta Bergamo.
 
Gij bedoelt Maarten de Roon van Atlanta Bergamo.

Ja daarom zei ik ook oid... ;)Ik wist dat een middenvelder van Heerenveen daar heen was gegaan en hij gewoon wekelijk in de basis staat en ook het erg goed doet. M.i. zegt dat ook veel over de Italiaanse competitie.
 
Ja daarom zei ik ook oid... ;)Ik wist dat een middenvelder van Heerenveen daar heen was gegaan en hij gewoon wekelijk in de basis staat en ook het erg goed doet. M.i. zegt dat ook veel over de Italiaanse competitie.

De Eredivisie is ook van een veel hoger niveau.
 
U bedoelt natuurlijk een topgozer:p
Neen.... Ik bedoel wat daar staat. Zijn mentaliteit missen we in ons elftal. Hij ging altijd volle bak en daarmee compenseerde hij zijn tekortkomingen. We hebben er nu te veel die overlopen van het talent, maar het niet op kunnen brengen te vechten voor de overwinning.
Daarmee is Hiljemark voor mij een topspeler en de arrogante juffertjes van PSV niet.
 
Neen.... Ik bedoel wat daar staat. Zijn mentaliteit missen we in ons elftal. Hij ging altijd volle bak en daarmee compenseerde hij zijn tekortkomingen. We hebben er nu te veel die overlopen van het talent, maar het niet op kunnen brengen te vechten voor de overwinning.
Daarmee is Hiljemark voor mij een topspeler en de arrogante juffertjes van PSV niet.
Spelen bij een topclub betekent een en-en combinatie dus talent en karakter. Hiljemark had het eerste niet en deze selectie, Guardado daargelaten, heeft het tweede niet zo. Bij Memphis en Gini (in zijn laatste jaar hier) zag je dit duidelijk en dat leidde tot enorm goede resultaten zowel individueel voor hen zelf als voor het elftal.
Hiljemark heeft kwa talent niets te zoeken bij PSV. Ik heb niet gezien dat doordat hij speelde wij de wedstrijden gingen winnen. Hij deed zijn best en is bovendien een fijne gozer maar dat was niet genoeg. Ook nu in dit elftal zou hij geen potten kunnen breken.
 
Als je toch eens de goede eigenschappen van Hiljemark en Maher kon samensmelten...

Maar je weet het nooit met samensmelten: het kunnen ook de mindere eigenschappen zijn die overblijven. Zo schijnt Marilyn Monroe ooit tegen Einstein gezegd te hebben:

"Albert. Moet je je toch eens voorstellen dat wij een kind zouden krijgen, met jouw hersenen en mijn uiterlijk. Fantastisch zou dat zijn"

Waarop Albert Einstein antwoordde:

"hmm ja. Maar je wil je toch niet vóórstellen dat het andersom zou zijn!"
 
Ik gun het hem. Sympathieke speler, geen echte aanvulling voor PSV, maar zeer bruikbaar. Met mogelijk een doorverkoop percentage voor PSV zou het inderdaad mooi zijn.

Kan nergens iets vinden wat daarop wijst, mocht dit alsnog wel t geval zijn dan wederom de credits voor Brands.
 
Inderdaad leuk voor hem dat hij zich in de kijker speelt, maar hij kwam gewoon duidelijk te kort voor het niveau van PSV, kon het hier in ieder geval niet bijbenen. En als je telkens overal te laat komt dan heb je uiteindelijk ook vrij weinig aan die 'knokkersmentaliteit'. Misschien dat die heup-operatie hem van die traagheid heeft verlost, of het niveau en tempo in Italië ligt gewoon niet bijster hoog. Ik gok op het laatste eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan