Oscar Hiljemark

Hiljemark al goed voor 3 treffers voor Palermo, afgelopen weekend scoorde de zweed 2x tegen AC Milan, je ziet wel dat vertrouwen en geloof in een speler beloond wordt, iets wat hij bij PSV te weinig kreeg.....
Bij Palermo speelt hij bij een armoedige club waar hij vrijuit en zonder druk kan spelen. Verliezen ze 3 keer achter elkaar, dan denken zij ach volgende keer beter. Bij PSV kon hij inderdaad niet rekenen op zulke instlling van de club. Ook hier zou hij het goed hebben gedaan bij een AZ of PEC.
 
Laatst bewerkt:
Bij Parma speelt hij bij een armoedige club waar hij vrijuit en zonder druk kan spelen. Verliezen ze 3 keer achter elkaar, dan denken zij ach volgende keer beter. Bij PSV kon hij inderdaad niet rekenen op zulke instlling van de club. Ook hier zou hij het goed hebben gedaan bij een AZ of PEC.

Psssttt, Palermo.
 
Blijkbaar. Leuk voor hem, goeie jongen, maar kwam toch echt gewoon tekort voor PSV. Elke keer als hij speelde zag je dat hij handelingssnelheid tekortkwam. Blijkaar is dat in Italië dus een non-issue.
Ik denk dat het ook met de druk bij een topclub te maken heeft. Hij zou het bijv niet slecht doen bij PEC zoals Ritzmaier het zo geweldig deed bij Cambuur. Als je vrijuit mag voetballen en je na drie fouten niet meteen wordt gewisseld dan speel je anders.
 
Ik denk dat het ook met de druk bij een topclub te maken heeft. Hij zou het bijv niet slecht doen bij PEC zoals Ritzmaier het zo geweldig deed bij Cambuur. Als je vrijuit mag voetballen en je na drie fouten niet meteen wordt gewisseld dan speel je anders.

Er zijn bij PSV ook wel spelers die na drie fouten niet worden gewisseld. ;)
 
Er zijn bij PSV ook wel spelers die na drie fouten niet worden gewisseld. ;)
Als je al een Zweedse houthakker bent en je maakt ook nog 3 fouten achter elkaar, dan is het terecht dat je gewisseld wordt. Hij kan nu in Italie rennen van links naar rechts of anders de box-to-box 2.0 lopen te zijn, niemand die bij Palermo tegen hem zegt: joh, er is ook een bal in het spel:D
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook waarom ik bewust die 3 noem en niet die jij noemt. :)

Precies. Ik vond het ook jammer, maar wel begrijpelijk dat hij weg wilde/ging. Soms werkt het gewoon niet met een speler bij een club in een bepaalde tijd. Beetje zelfde als met Amrabat: Kon het nooit echt brengen bij ons, maar in Turkije had hij binnen no-time een stap hogerop voor elkaar. Had zeker niet misstaan bij ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan