Orlando Engelaar

Derksen meldt bij VI dat Engelaar dit seizoen een gesprek heeft omdat hij heeft aangegeven naar het buitenland te willen vertrekken.
 
stampede_hellyeah_album.jpg


HELLYEAHHHHHH!!!!
 
Hij heeft nooit gebracht wat er verwacht werd van hem.. houdt het spel eerder op dan dat hij er wat aan toevoegt.. Maar goed je vangt na zo'n dramatisch seizoen van hem geen zak geld voor hem natuurlijk. Denk dat we max 1.5 milj oid kunnen krijgen, maar met zijn topsalaris van de lijst af scheelt het al snel weer meer en is het m.i. prima om hem "te" goedkoop weg te doen.
 
Buitenland???

wie zou hem willen? Lokeren?

of tweede divisie duitsland?

kan me niet voorstellen dat topclubs staan te springen op Orlando...
 
In de winterstop wilde een turkse club toch 10-12 mjn voor hem betalen.
Toen wilde meneer niet, nu mogen ze hem voor de helft ook hebben hoor:lol:.
 
Geen motivatie, wegwezen.
Typisch PSV dat actie zo lang duurt. Rutten had al weg moeten zijn en de meeste spelers hadden al mogen weten dat er hier geen toekomst voor ze is.

Misschien gaan we dan straks nog een beetje fris het nieuwe seizoen in.
 
Geen motivatie, wegwezen.
Typisch PSV dat actie zo lang duurt. Rutten had al weg moeten zijn en de meeste spelers hadden al mogen weten dat er hier geen toekomst voor ze is.

Misschien gaan we dan straks nog een beetje fris het nieuwe seizoen in.

"fris" .......Dàt is het woord....... FRIS.

Weg met die ouwe meuk, grote schoonmaak. Engelaar gaat het niet beter doen vrees ik. Engelaar weg, Kromkamp weg, Koef weg, Berg weg.....ruim 5 miljoen per jaar aan FRIS.....heerlijk!

Edit: nu ik erover nadenk; met deze besparingen hebben wij helemaal geen CL nodig :puh:
 
Laatst bewerkt:
"fris" .......Dàt is het woord....... FRIS.

Weg met die ouwe meuk, grote schoonmaak. Engelaar gaat het niet beter doen vrees ik. Engelaar weg, Kromkamp weg, Koef weg, Berg weg.....ruim 5 miljoen per jaar aan FRIS.....heerlijk!

Edit: nu ik erover nadenk; met deze besparingen hebben wij helemaal geen CL nodig :puh:

Ik weet niet hoeveel jij denkt dat 1 huurling die terugkeert naar zijn club, 2 aflopende contracten en een speler van boven de 30 op gaan leveren? Dit zijn alleen kostenbesparingen.
 
Hier een bericht van nu en een bericht van toen.
Er staan geen bedragen bij maar het gaat om een vastgestelde transfersom.

Engelaar en PSV gaan praten over toekomst
Orlando Engelaar gaat met PSV om tafel om zijn toekomst in Eindhoven te bespreken. Het contract van de middenvelder loopt nog een seizoen door.
PSV zag het seizoen zondag teleurstellend eindigen. De Eindhovense ploeg greep naast de prijzen en speelt volgend jaar geen Champions League-voetbal. Zondag werd hem gevraagd of hij bij PSV zou blijven. Dat vond hij zo kort na de wedstrijd een "heel moeilijke vraag om te beantwoorden", zo zei hij tegen De Telegraaf.

Voetbal International meldt dat Engelaar en PSV om tafel gaan om zijn toekomst in Eindhoven te bespreken. De 31-jarige aanvoerder van de Brabantse club heeft intern nooit verborgen dat hij graag nog een keer in een ander land zou willen voetballen. Eerder speelde hij al bij Racing Genk en Schalke 04.

In de zomerstop van vorig jaar wees Engelaar de belangstelling af van onder andere het Turkse Bursaspor. Er hebben zich momenteel nog geen clubs gemeld die interesse hebben in de Rotterdammer. PSV speelde zondag met 0-0 gelijk tegen FC Groningen. Bij winst had de ploeg deelname aan de voorrondes van de Champions League veiliggesteld.

PSV dreigt Orlando Engelaar in de winterstop kwijt te raken. De middenvelder staat volgens diverse Turkse media, waaronder Fotospor, in de belangstelling van Trabzonspor.

Trabzonspor is op zoek naar een fysiek sterke defensieve middenvelder met voetballend vermogen en ziet Engelaar als de ideale kandidaat deze vacature op zich te nemen. De Turkse subtopper zou zijn interesse zelfs al kenbaar hebben gemaakt bij PSV.

PSV kan een eventueel vertrek van Engelaar niet tegenhouden wanneer Trabzonspor bereid is de vastgestelde transfersom in zijn contract te betalen. Eerder liet de linkspoot al weten een vertrek uit Eindhoven niet uit te sluiten omdat hij na zijn mislukte avontuur bij Schalke 04 een herkansing wil in een buitenlandse competitie.
 
Ik weet niet hoeveel jij denkt dat 1 huurling die terugkeert naar zijn club, 2 aflopende contracten en een speler van boven de 30 op gaan leveren? Dit zijn alleen kostenbesparingen.

Dat zeg ik toch ook: 5 miljoen per jaar?

Kromkamp: 1,8 miljoen aan salaris
Berg: 1 miljoen aan salaris
Engelaar: 1,3 miljoen aan salaris + transferopbrengst
Koef: 9 ton aan salaris

Tesamen 5 miljoen per jaar aan fris (ex transferopbrengsten).
 
Terug
Bovenaan Onderaan