Orlando Engelaar

Ik kan niet zeggen dat ik medelijden met hem heb. Als hij nog een mooie carrière na PSV had willen hebben, had 'ie eerder moeten vertrekken i.p.v. Bogarde blijven spelen. Nu is het waarschijnlijk voorbij.
 
Volgens o.a. NOS teletekst heeft Engelaar bij zijn debuut in een oefenduel met zijn club Melbourne Heart tegen Brisbane Roar zijn been gebroken. Dat is dan ook wel weer bijzonder sneu voor hem :(
 
Laatst bewerkt:
Volgens o.a. NOS teletekst heeft Engelaar bij zijn debuut in een oefenduel met zijn club Melbourne Heart tegen Brisbane Roar zijn been gebroken. Dat is dan ook wel weer bijzonder sneu voor hem :(
Veel mensen zeggen dat hij zich hier koest hield omdat ie zoveel verdiende en daar zou ook wel een kern van de waarheid in zitten, maar ik ik ken ook tal van nare jongens die heel goed verdienen maar ze na twee keer gewisseld te zijn geweest, hun nare trekjes aan alle kanten vertonen. Engelaar kon er niets aan doen dat psv hem een 3jarig contract gaf met zo een enorm salaris.
Ik vind dit inderdaad wel erg voor hem.
 
Veel mensen zeggen dat hij zich hier koest hield omdat ie zoveel verdiende en daar zou ook wel een kern van de waarheid in zitten, maar ik ik ken ook tal van nare jongens die heel goed verdienen maar ze na twee keer gewisseld te zijn geweest, hun nare trekjes aan alle kanten vertonen. Engelaar kon er niets aan doen dat psv hem een 3jarig contract gaf met zo een enorm salaris.
Ik vind dit inderdaad wel erg voor hem.

Hij kon er wel iets aan doen om nog ergens een paar jaar op niveau te voetballen. Maar hij speelde liever Bogarde op de bank bij PSV. Nee, dan vind ik dit echt niet erg voor hem. Hij nam de keuze om zijn carrière te beëindigen door twee jaar alleen maar aan zijn bankrekening te denken, en dan gaat het nu ook nog mis bij de enige optie die hij nog had, de amateurcompetitie van Australië. Dan sluit ik me aan bij Mocro. Mooi, dat karma.
 
Ik heb net het nieuws gelezen, en het doet me helemaal niks. Geen wrok, geen vreugde, geen verdriet. Man breekt been in Australië. Net als Lens en 90% van alle voetballers ging hij voor het geld.
 
Gunnen niet, maar ik kan ook niet geforceerd in den treure zijn om een welvarende voetballer uit Australie die een been breekt in zijn nadagen van zijn carriere.

nou het zou toch een schokkend bericht zijn als dit de voorpagina van de ochtendbladen haalt

Carriere van zeer welvarende voetballende multimiljonair zeer waarschijnlijk iets te vroeg ten einde door ongelukkig opgelopen beenbreuk.
 
Veel mensen zeggen dat hij zich hier koest hield omdat ie zoveel verdiende en daar zou ook wel een kern van de waarheid in zitten, maar ik ik ken ook tal van nare jongens die heel goed verdienen maar ze na twee keer gewisseld te zijn geweest, hun nare trekjes aan alle kanten vertonen. Engelaar kon er niets aan doen dat psv hem een 3jarig contract gaf met zo een enorm salaris.
Ik vind dit inderdaad wel erg voor hem.

Ditmaal zijn we het volledig eens.

Vervelend voor hem, sommige reacties hier net zo triest als zo'n situatie helaas.

Inderdaad zijn sommige reacties onbegrijpelijk.
Een gebroken been toewensen aan een oud PSVer?
Zelfs een Ajacied gun ik dat niet.
(Al mag de hele Ajax selectie rond 20 september wel een fikse griepaanval krijgen ;)).
 
Hij kon er wel iets aan doen om nog ergens een paar jaar op niveau te voetballen. Maar hij speelde liever Bogarde op de bank bij PSV. Nee, dan vind ik dit echt niet erg voor hem. Hij nam de keuze om zijn carrière te beëindigen door twee jaar alleen maar aan zijn bankrekening te denken, en dan gaat het nu ook nog mis bij de enige optie die hij nog had, de amateurcompetitie van Australië. Dan sluit ik me aan bij Mocro. Mooi, dat karma.
Je draait de zaken om. Engelaar had een goed contract en niet iedereen is kennelijk zo liefdadig ingesteld als jij om de miljoenen te weigeren maar dat wil niet zeggen dat ze dan een gebroken been hebben verdiend. Dat te horen uit de mond van een liberaal is al helemaal vreemd.....
 
Ditmaal zijn we het volledig eens.



Inderdaad zijn sommige reacties onbegrijpelijk.
Een gebroken been toewensen aan een oud PSVer?
Zelfs een Ajacied gun ik dat niet.
(Al mag de hele Ajax selectie rond 20 september wel een fikse griepaanval krijgen ;)).

Griep kan wel gevaarlijk en besmettelijk zijn!
Schijterij en loopneus is voldoende cq afdoende! :D
 
Griep kan wel gevaarlijk en besmettelijk zijn!
Schijterij en loopneus is voldoende cq afdoende! :D

Jij maakt het helemaal bont. Psychopaat.

GENEVE (ANP) - Drie keer zoveel mensen dan eerder werd aangenomen komen jaarlijks om door diarree. Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vrijdag bekendgemaakt. Volgens de laatste cijfers sterven elk jaar 1,1 miljoen mensen aan diarree.
 
Terug
Bovenaan Onderaan