Orlando Engelaar

Die kunnen ze niet betalen bij nac.Ik denk dat hij straks ergens opduikt in saoedi arabia of in een andere woestijn en ik geef hem geen ongelijk.
 
Die kunnen ze niet betalen bij nac.Ik denk dat hij straks ergens opduikt in saoedi arabia of in een andere woestijn en ik geef hem geen ongelijk.

Nu wel, hij heeft nu geen keus meer. Hij verwacht echt geen PSV salaris meer.
 
Nu wel, hij heeft nu geen keus meer. Hij verwacht echt geen PSV salaris meer.

In die zandbakken krijgt hij nog meer dan bij PSV. Als hij de kans krijgt, doet hij dat. En dat begrijp ik in zijn geval best, hoor. Je kunt er je vraagtekens bij zetten, maar ik kies ervoor dat niet te doen. Het was makkelijk geld verdienen bij PSV, maar hij heeft zich in ieder geval altijd professioneel opgesteld.
 
In die zandbakken krijgt hij nog meer dan bij PSV. Als hij de kans krijgt, doet hij dat. En dat begrijp ik in zijn geval best, hoor. Je kunt er je vraagtekens bij zetten, maar ik kies ervoor dat niet te doen. Het was makkelijk geld verdienen bij PSV, maar hij heeft zich in ieder geval altijd professioneel opgesteld.

Sorry, maar iedereen die daar vraagtekens bij zet in een hypocriete lul. Iedereen zou dat doen, lekker nog een paar jaar je hobby uitoefenen voor veel geld.
 
Alles is daar overigens wel verschrikkelijk duur, dus het is maar goed dat hij bij PSV een spaarpotje heeft kunnen opbouwen.

:D

Misschien moet hij zijn geld van een PSV logo voorzien. Dan ziet PSV nog iets terug aan naamsbekendheid van deze "sponsoring".
 
"Een van de beste middenvelders die Australie ooit heeft gezien" - dat kan toch? :D

Sterker nog, dat geloof ik gelijk. En zeker op basis van zijn CV kun je dat wel verkopen, als je speelminuten deze laatste paar seizoenen achterwege laat. Uit de jeugd van Feyenoord, NAC, KRC Genk, FC Twente, Schalke 04, PSV. Voormalig international. En laten we niet vergeten dat ie een poosje ook nog behoorlijk heeft staan ballen. Jammer dat die Engelaar zich nooit bij PSV heeft getoond.
 
zeer triest, had hem wat beters gegund.
Orlando was een voorbeeld prof, helaas niet goed genoeg voor ons PSV
 
Terug
Bovenaan Onderaan