Olivier Boscagli (V)

Lato heeft 0 wedstrijdritme en kwam ook nog eens laat aan bij PSV, deel voorbereiding gemist. Denk dat op basis van Wolfsburg is besloten dat hij nog genoeg werk te doen heeft voor hij op het gewenste niveau is. Wat je daarover kunt zeggen wat betreft het scoutingbeleid bij PSV laat ik even in het midden.

Zou het nou niet gewoon zo zijn dat Lato geblesseerd is (geweest)? Hij kreeg tegen Wolfsburg een doodschop net voor de rust en daarna heeft hij geen minuut meer gespeeld. In verband met de AVG wordt er vervolgens niets over gemeld.
 
Zou het nou niet gewoon zo zijn dat Lato geblesseerd is (geweest)? Hij kreeg tegen Wolfsburg een doodschop net voor de rust en daarna heeft hij geen minuut meer gespeeld. In verband met de AVG wordt er vervolgens niets over gemeld.

Je mag volgens AVG niet melden wat er is, wel dat er iets is. Dat laatste is ook niet gebeurd. Doodse stilte.
 
Je mag volgens AVG niet melden wat er is, wel dat er iets is. Dat laatste is ook niet gebeurd. Doodse stilte.
Ach. De AVG wordt vaak veel te streng bezien. Als er gerechtvaardigd belang is, mag persoonlijke informatie verstrekt worden. In mijn ogen is hier wel sprake van. Voetballers zijn min of meer publiekelijk bezit, dus het publiek wil ook weten wat er mis is.
 

Netjes: Percentage kopduels gewonnen dit seizoen van de TOP 10 Europese competities.: Boscagli 8e, terwijl hij niet heel groot is.
 
Voetballend vind ik het ook maar muah, ik zie alleen goede tackles en soms wat aardige kopduels, verder kan ik echt niks bedenken bij hem waar ik denk van ja goed/nuttig. Oogt eerder knullig en onzeker allemaal
 
Voetballend vind ik het ook maar muah, ik zie alleen goede tackles en soms wat aardige kopduels, verder kan ik echt niks bedenken bij hem waar ik denk van ja goed/nuttig. Oogt eerder knullig en onzeker allemaal

Ach, alles beter dan Nick Viergever. Dan heb je bovenstaand namelijk in het kwadraat.
 

Netjes: Percentage kopduels gewonnen dit seizoen van de TOP 10 Europese competities.: Boscagli 8e, terwijl hij niet heel groot is.
Jammer dat hij dan bijv. net een kritische verliest tegen Vitesse.
Voetballend vind ik het ook maar muah, ik zie alleen goede tackles en soms wat aardige kopduels, verder kan ik echt niks bedenken bij hem waar ik denk van ja goed/nuttig. Oogt eerder knullig en onzeker allemaal
Vreemd. Juist zijn lange pass springt juist in het oog en ik denk dat hij er ook daarom in staat.
 
Jammer dat hij dan bijv. net een kritische verliest tegen Vitesse.

Vreemd. Juist zijn lange pass springt juist in het oog en ik denk dat hij er ook daarom in staat.
Dat is het inderdaad, zijn lange pass maar dan houdt het voetballend ook op en verdedigend is hij erg zwak gebleken.
Boscagli komt denk ik gewoon te kort voor PSV.
 
Ik blijf er in geloven, omdat hij verbetert en nog jong is. Misschien heb ik uiteindelijk ongelijk, maar dat geef ik te zijner tijd wel toe dan.
En na 3 jaar verbeteren zonder titel gaat hij als topper voor 8 miljoen naar Inter.
Spelers die nog veel moeten leren moeten we verhuren.
 
Hij kan altijd op de huidige kritiek rekenen, maar ik ben het eigenlijk met Schmidt eens. Nou 'absoluut topniveau' is misschien een tikje te optimistisch, maar ik zie een mooie toekomst bij een Europese subtopper in een top-5 competitie.

"Schmidt ziet bij PSV verdediger van 'absoluut topniveau' - Voetbal International" https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-ziet-bij-psv-verdediger-van-absoluut-topniveau
Dat je het met Gini nu een keer goed had, wil nog niet zeggen dat je altijd gelijk hebt ;P
 
Hij kan altijd op de huidige kritiek rekenen, maar ik ben het eigenlijk met Schmidt eens. Nou 'absoluut topniveau' is misschien een tikje te optimistisch, maar ik zie een mooie toekomst bij een Europese subtopper in een top-5 competitie.

"Schmidt ziet bij PSV verdediger van 'absoluut topniveau' - Voetbal International" https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-ziet-bij-psv-verdediger-van-absoluut-topniveau
Hij moet wel zijn duelkracht vergroten. Dat is echt nog ondermaats.
 
Hij kan altijd op de huidige kritiek rekenen, maar ik ben het eigenlijk met Schmidt eens. Nou 'absoluut topniveau' is misschien een tikje te optimistisch, maar ik zie een mooie toekomst bij een Europese subtopper in een top-5 competitie.

"Schmidt ziet bij PSV verdediger van 'absoluut topniveau' - Voetbal International" https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-ziet-bij-psv-verdediger-van-absoluut-topniveau
Om even de woorden 'absoluut topniveau' te duiden:
In tegenstelling tot wat de clickbait titel van VI doet vermoeden, zegt Schmidt dat Boscagli op tactisch gebied van topniveau is. Is natuurlijk wel een nuancering tov dat hij een verdediger van absoluut topniveau is.

En ik moet zeggen, hij stelde zich in die 4 tegen 1 situatie tegen PAOK natuurlijk prima op. Slecht uitgespeeld, ja, maar wellicht ook deels daartoe gedwongen.

Aan de andere kant, PAOK uit, daar is teveel afstand houden en niet ingrijpen weer niet van een hoog tactisch niveau.

Ik weet het nog niet zo, met onze Boscagli. Iets te vaak nog een zwak moment. Maar potentie heeft ie zeker wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan