Olivier Boscagli (V)

Maar dan komen we een 6 tekort.
Afwachten hoe Mauro terug komt, als hij net als Boscagli niets aan fitheid ingeleverd heeft dan hoop ik dat hij steeds meer minuten maakt en mogelijk naar rb kan zodat Teze naast Boscagli kan spelen of Schouten naast hem kan spelen en Mauro naar het middenveld kan.
Waarschijnlijk kan Schouten dit aan, maar toch is het nog even afwachten want zoveel wedstrijden heeft hij er niet gespeeld.
 

"Natuurlijk is het makkelijker als je wint, maar ik geniet er ook heel erg van om te voetballen met deze ploeg."

Plezier hebben is het belangrijkste ingredient voor goede prestaties denk ik. En wat doen ze het goed, met name Ollie, die van Bosz ook een zeer verdiend compliment kreeg na de wedstrijd. Dat hij nog lang in ons mooie shirt mag blijven voetballen!
Maar snel verlengen dan. Loopt komende zomer over een jaar uit zijn contract.
 
Afwachten hoe Mauro terug komt, als hij net als Boscagli niets aan fitheid ingeleverd heeft dan hoop ik dat hij steeds meer minuten maakt en mogelijk naar rb kan zodat Teze naast Boscagli kan spelen of Schouten naast hem kan spelen en Mauro naar het middenveld kan.
Waarschijnlijk kan Schouten dit aan, maar toch is het nog even afwachten want zoveel wedstrijden heeft hij er niet gespeeld.
Mauro is wel een echt andere speler natuurlijk, die ik eigenlijk meer een back of vleugelspeler vind. Het grootste voordeel (Schoutens rust aan de bal) heeft Mauro in ieder geval niet.
 
Mauro is wel een echt andere speler natuurlijk, die ik eigenlijk meer een back of vleugelspeler vind. Het grootste voordeel (Schoutens rust aan de bal) heeft Mauro in ieder geval niet.
Bij Heracles was Mauro nog een aardige aanvallende middenvelder en vervolgens heeft hij heeft aanvallend en opbouwend gezien zeer behoorlijk gespeeld als back, daar had hij juist de rust aan de bal.
Veel backs laten zich omscholen tot verdedigende middenvelder. Mauro heeft de techniek en de oplettendheid om dit te doen en als er iemand zichzelf opnieuw kan uitvinden dan is het Mauro wel. Ik zou de optie open houden als er niets is gebeurd op de transfermarkt of wanneer de nood aan de man komt.
 
Leuk interview met Boscagli. Gaat over de invloeden van de verschillende trainers, zijn blessure, toekomstperspectief, en zijn prive.

Dit is een prima interview met hem. Prima voetballer, die erg belangrijk is voor dit PSV. Met Schouten en Veerman voor zich, zorgt hij voor een goede opbouw. Als verdediger zeer solide. En als mens past hij uitstekend bij PSV. Dat hij die tien jaar maar vol maakt.
 
Leuk interview met Boscagli. Gaat over de invloeden van de verschillende trainers, zijn blessure, toekomstperspectief, en zijn prive.


Geef hem een goed contract, hou hem nog even binnen en gun hem daarna de stap. Spelers die dit soort uitspraken doen moet je koesteren, vooral als ze ook nog eens van hele grote waarde zijn. Het blijft de voetbalwereld, maar er spreekt wel heel veel oprechtheid uit zijn uitspraken
 
Leuk interview met Boscagli. Gaat over de invloeden van de verschillende trainers, zijn blessure, toekomstperspectief, en zijn prive.


Geef hem een goed contract, hou hem nog even binnen en gun hem daarna de stap. Spelers die dit soort uitspraken doen moet je koesteren, vooral als ze ook nog eens van hele grote waarde zijn. Het blijft de voetbalwereld, maar er spreekt wel heel veel oprechtheid uit zijn uitspraken
 
Geef hem een goed contract, hou hem nog even binnen en gun hem daarna de stap. Spelers die dit soort uitspraken doen moet je koesteren, vooral als ze ook nog eens van hele grote waarde zijn. Het blijft de voetbalwereld, maar er spreekt wel heel veel oprechtheid uit zijn uitspraken
Helemaal eens.
 
Geef hem een goed contract, hou hem nog even binnen en gun hem daarna de stap. Spelers die dit soort uitspraken doen moet je koesteren, vooral als ze ook nog eens van hele grote waarde zijn. Het blijft de voetbalwereld, maar er spreekt wel heel veel oprechtheid uit zijn uitspraken
Helemaal eens.
 
Top gozer die Olivier, het is dat Luuk er is anders had ik hem zo de aanvoerdersband gegeven
 
Prachtvoetballer, zeg. Ik vind hem eigenlijk - na Luuk, uiteraard, dat spreekt - dé speler van het seizoen. Misschien geen geboren mandekker, maar zijn passing... Ik vind het vaak zelfs van een nóg hoger niveau dan Veerman.
Maar ook de intercepties hoor. Hij verdedigt vaak al voordat hij in het duel komt. En het feit dat hij teamspelers op hun lazarus kan geven als het even nodig is.
 
Prachtvoetballer, zeg. Ik vind hem eigenlijk - na Luuk, uiteraard, dat spreekt - dé speler van het seizoen. Misschien geen geboren mandekker, maar zijn passing... Ik vind het vaak zelfs van een nóg hoger niveau dan Veerman.
Je subtiele (of niet subtiele) sneertjes naar Veerman worden een beetje vermoeiend zo. Gisteren was Veerman het eigenlijk ook niet volgens jou, terwijl hij overal verder erkenning kreeg voor een topwedstrijd. Boscagli is een compleet andere speler op een andere positie. Hij heeft een uitstekende lange bal en inspeelpass, maar Veerman heeft niet voor niets al 13 assists dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan