Olivier Boscagli (V)

Jammer Olivier. Je zal nu spoedig ook een waardeloze verdediger zijn. Geblesseerd zijn is toch het veiligste. Dan ben je onmisbaar en de ontbrekende schakel. Mauro snapt dat spelletje beter.
Altijd mooi als mede supporters het handig vinden dat de selectie weer wat breder wordt in een retedrukke 2e seizoenshelft. 👍
 
Ik heb Boscagli nu een tijd zien spelen bij PSV en hij is voor mij niet de ontbrekende schakel. Een bredere selectie graag maar dan met hogere kwaliteit.
Kans aanwezig dat Brantwaithe terug moet naar Everton. Dan wel fijn om een redelijk adequate vervanger terug te hebben. Ik moet ook maar zien dat hij de concurrentie gaat winnen van Obispo. Als Obispo kapt met die slippertjes, dan is hij gewoon de betere cv. Als spelers langdurig geblesseerd zijn, dan worden ze in de hoofden van supporters altijd twee klassen beter. Ze zouden een naam moeten hebben voor dat psychologisch verschijnsel.
 

'Boscagli niet naar Jong PSV, rentree PSV 1 lijkt aanstaande'​


Olivier Boscagli zou met Jong PSV afreizen naar Engeland om zijn rentree te maken, maar PSV heeft de planning gewijzigd. De Monegask lijkt woensdagavond al bij de wedstrijdselectie van de eerste ploeg te zitten.
 

'Boscagli niet naar Jong PSV, rentree PSV 1 lijkt aanstaande'​


Olivier Boscagli zou met Jong PSV afreizen naar Engeland om zijn rentree te maken, maar PSV heeft de planning gewijzigd. De Monegask lijkt woensdagavond al bij de wedstrijdselectie van de eerste ploeg te zitten.

Ook die plannen heeft Obispo mooi vern*kt
 
Bijzondere speler. Als PSV met een ruit op het middenveld zou spelen, had ik hem wel vlak voor de verdediging willen zien. Heeft echt een prima pass, kan goed koppen en timen en heeft inzicht. Het is alleen geen mandekker en ik denk ook geen echte middenvelder. Wel een talentvolle - en ik vermoed intelligente - jongen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan