Ola Toivonen

en dat dan hopelijk met een publiekswissel voor Gini, die na 2 goals onder een striemend fluitconcert de Kuip verlaat en het fijne publiek bedankt door met zijn armen omhoog in de handen te klappen en even alle richtingen op te kijken :D

Je vergeet er nog bij te zeggen dat hij ondertussen ook nog het PSV logo kust.
 
En tegelijkertijd met zijn vingers de "L" van losers vormt. Of wat doet hij telkens bij zijn doelpunten?
 
Elke keer zie ik spelers van die gebarentaal maken. Voor mij is het telkens een raadsel en (dus) overbodig.

Hij kan inderdaad even bellen met Narshingh (of welk(e) teamgenoot of vriend, of familielid dan ook); 'die was voor jou mattie / bruur / zus / maîtresse'... Klaar.
 
Hij kan inderdaad even bellen met Narshingh (of welk(e) teamgenoot of vriend, of familielid dan ook); 'die was voor jou mattie / bruur / zus / maîtresse'... Klaar.

Dat is de wereld anno 2013. Alles ligt er te dik bovenop. Iedereen is een wandelende portfolio. Een reclamezuil met sociaal wenselijk gedrag.
 
Ik hoop echt dat hij een half uur meespeelt tegen Feyenoord....!!

Tot slot meldde de 65-jarige oefenmeester dat Ola Toivonen niet komende dinsdag maar een week later zijn rentree gaat maken bij de beloften. De Zweed is op de weg terug, maar moet de topper van volgend weekend tegen Feyenoord nog wel aan zich voorbij laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan