Ola Toivonen

Terug naar Ola?
Zal hij of Mark zaterdag de eerste zijn die geel krijgt van Blom? Rood aan Kevin zit er dit keer niet in voor de blonde fluitmeneer.:)
 
Terug naar Ola?
Zal hij of Mark zaterdag de eerste zijn die geel krijgt van Blom? Rood aan Kevin zit er dit keer niet in voor de blonde fluitmeneer.:)

Nee, het wordt alla Pieters: twee maal geel voor Ola, waarbij 1 discutabel en 1 onterecht. ;)
 
Terug naar Ola?
Zal hij of Mark zaterdag de eerste zijn die geel krijgt van Blom? Rood aan Kevin zit er dit keer niet in voor de blonde fluitmeneer.:)

Of hij moet zichzelf rood geven....;)
:unsure:Als de juiste trui aan doet heeft hij zelfs rood aan. :D
 
Huh? Wat doet Toivonen in een Ajax-shirt?

media_xll_1549874.jpg


:D
 
Damesvoetbal én ajaks tegelijk associëren met een PSV'er? De ondergrens is bereikt en je schoot er met de snelheid van het geluid doorheen. :nocheer:

Zo had ik het inderdaad nog niet eens gezien. Dit is indeed onvergeeflijk. Ik zal de Cruciatusvloek instemmend en zwijgzaam ondergaan Bacchus. Kom maar, dan hebben we dit ook weer gehad.
 
Zo had ik het inderdaad nog niet eens gezien. Dit is indeed onvergeeflijk. Ik zal de Cruciatusvloek instemmend en zwijgzaam ondergaan Bacchus. Kom maar, dan hebben we dit ook weer gehad.
Ik heb mijn mening gegeven, daar laat ik het bij.
Als jij er om moet lachen, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet grappig ís? ;)
 
Damesvoetbal én ajaks tegelijk associëren met een PSV'er? De ondergrens is bereikt en je schoot er met de snelheid van het geluid doorheen. :nocheer:

Retro@ is nog jong en elke jongeling heeft zo zijn ups en downs. Geef de jeugd de kans om te falen Reem:p
:D
 
Als ik zeg dat ik Bentancourt een lekker wijf vind, Bouma een patatzak, Matavz de graaf van Dracula en Marcelo en Derijck een stel circusartiesten vind, dan kan ik nog heel veel houden van m'n cluppie. Dat is omdat we hier in Brabant zelfspot als een groot goed beschouwen. Laat ze in Amsterdam zich zelf zo serieus nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan